هویت در صرافی های ارز دیجیتال

فهرست مطالب

اگر قصد دارید ارزهای دیجیتال بخرید یا بفروشید، افتتاح حساب در یک صرافی ارز دیجیتال یک راه عالی برای شروع است. صرافی‌های ارز دیجیتال مانند پلتفرم‌های کارگزاری آنلاین عمل می‌کنند و ابزارهایی را که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و توکن‌ هایی مانند بیت‌ کوین، اتریوم و دوج‌کوین نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهند.

هنگام انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال، مهم است که به عواملی مانند دارایی ها، کارمزدها، روش های پرداخت و امنیت توجه کنید. برای کمک به شما انتخاب صرافی مناسب، همه این موارد را در صرافی های مختلف بررسی کرده ایم تا شما بهترین را انتخاب کنید و با خیال راحت سرمایه گذاری کنید.

لازم به ذکر است که اکثر صرافی های خارجی فعالیت کاربران ایرانی را ممنوع کرده اند که در انتهای این مقاله راهکار احراز هویت در سایت های تحریمی و صرافی های خارجی را به شما ارائه می دهیم

صرافی های ارز دیجیتال خارجی

کریپتو دات کام

۱.صرافی کریپتو دات کام و احراز هویت حساب Crypto.com

شرکت کریپتو دات کام یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است. از سال ۲۰۲۲، این شرکت ۵۰ میلیون مشتری و ۴۰۰۰ کارمند دارد. این شرکت ابتدا در هنگ کنگ توسط بابی بائو، گری اور، کریس مارسالک و رافائل ملو در سال ۲۰۱۶ با نام “موناکو” تاسیس شد. در سال ۲۰۱۸، این شرکت به دنبال خرید دامنه ای متعلق به محقق و پروفسور رمزنگاری مت بلیز ، به Crypto.com تغییر نام داد . فروشندگان دامنه ارزش دامنه را بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار آمریکا ارزیابی کردند.

امکانات: برنامه کریپتو دات کام به کاربران امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف را می دهد. کیف پول کریپتو دات کام، یک کیف پول آزاد که به کاربران امکان می دهد دارایی های دیجیتال خود را نگه دارند و از آنها سود کسب کنند. Crypto.com NFT بازاری برای جمع آوری و تجارت توکن های غیرقابل تعویض است. Crypto.com Pay به کاربران این امکان را می دهد که پرداخت ها را مستقیماً از طریق ارز دیجیتال ارسال و دریافت کنند. ویزا کارت Crypto.com، یک کارت پرداخت است که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و به کاربران اجازه می دهد ارزهای دیجیتال را به ارزهای فیات برای خرید در خرده فروشی ها که ویزا را می پذیرند، تبدیل کنند.

چرا ما آن را انتخاب کردیم

خیلی ها Crypto.com را به‌ عنوان بهترین برنامه مبادله ارز دیجیتال موبایل انتخاب می کنند، زیرا یک سیستم تجاری و سرمایه‌ گذاری دارایی های دیجیتال گسترده را ارائه می‌دهد که می‌توانید به راحتی از طریق تلفن هوشمند خود به آن دسترسی داشته باشید.

مزایا و معایب صرافی کریپتو دات کام

مزایا

پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال

طیف وسیعی از محصولات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد

معایب

هزینه های نسبتاً بالا

پشتیبانی ضعیف از مشتری

– تحریم کاربران ایرانی و ممانعت از فعالیت آنها در این صرافی

سایت وریفای ایران خدمات احراز هویت در سایت کریپتو دات کام را به ایرانیان عزیز ارائه میکند و شما عزیزان میتوانید از طریق سایت وریفای ایران پیش نیاز های وریفای کریپتو دات کام را بهصورت پکیج فیزیکی خریداری نمایید.

جمینی gemini

۲.صرافی جمینی (Gemini) و احراز هویت جمینی

جمینی که در سال ۲۰۱۴ توسط تایلر و کامرون وینکلووس راه‌اندازی شد، در حال حاضر، در ایالات متحده ، کانادا ، بریتانیا ، کره جنوبی ، هنگ کنگ و سنگاپور فعالیت می کند. جمینی یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است و همچنین ارز دیجیتال مخصوص خود را دارد. جمینی به شما در خرید، فروش و ذخیره بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کمک می کند. صرافی جمینی خرید و فروش بیش از ۲۰ ارز دیجیتال را ارائه می دهد و دارای ویژگی های منحصر به فردی است. علاوه بر این، پلت فرم جمینی از طریق وب سایت و همچنین یک برنامه تلفن همراه در دسترس است.

این پلتفرم به امنیت و سهولت استفاده شناخته شده می شود. از ابتدا با یک شکل امنیتی عمل می کند. اجازه دهید دقیق تر امنیت آن را بررسی کنیم.

حساب جمینی با احراز هویت دو مرحله ای ایمن می شود. مشتریان باید هنگام ورود به حساب کاربری و همچنین هنگام برداشت ارزهای دیجیتال احراز هویت شوند. 

مزایا و معایب صرافی جمینی

مزایا

در دسترس کاربران در تمام ۵۰ ایالت ایالات متحده است

تبادل بسیار مایع

وجوه نگهداری شده در کیف پول داغ را بیمه می کند

چارچوب امنیتی قوی

معایب

کارمزد بالا در بسیاری از معاملات

از ارزهای دیجیتال کمتری نسبت به بسیاری از صرافی های رقیب پشتیبانی می کند.

– تحریم کاربران ایرانی و ممانعت از فعالیت آنها در صرافی جمینی

سایت وریفای ایران خدمات احراز هویت در صرافی جمینی دات کام را به ایرانیان عزیز ارائه میکند و شما عزیزان میتوانید از طریق سایت وریفای ایران پیش نیاز های وریفای جمینی دات کام را بهصورت پکیج فیزیکی خریداری نمایید.

کوین بیس

۳.صرافی کوین‌ بیس Coinbase و احراز هویت کوین بیس

کوین‌ بیس دارای انتخاب گسترده ای از ارزهای دیجیتال، طراحی کاربرپسند و محتوای آموزشی مفید است. برای سرمایه گذاران ارز دیجیتال با تجربه تر، ابزارهای معاملاتی پیشرفته را نیز ارائه می دهد. به لطف این مزایا و امنیت عالی آن، کوین‌ بیس یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است.

این صرافی ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال و معامله‌گران با هر سطح مهارتی است که می‌خواهند یک پلتفرم جامع برای خرید، ذخیره‌سازی و فروش ارزهای دیجیتال داشته باشند.

کوین‌ بیس ابزارهای تجاری ساده و پیشرفته جداگانه ای را ارائه می دهد که می توانید از حساب خود به آنها دسترسی داشته باشید. گزینه تجارت ساده طراحی ساده ای دارد که استفاده از آن آسان است. معاملات پیشرفته ویژگی های بیشتری از جمله نمودارها، سفارش زنده و سفارشات محدود را ارائه می دهد.

یکی از نکات منفی این است که معاملات ساده کارمزد بسیار بالاتری دارند. به همین دلیل، توصیه می کنیم معاملات را با استفاده از گزینه تجارت پیشرفته انجام دهید.

یکی از ویژگی‌های جالب‌تر در این صرافی Coinbase Earn است که می‌توانید در ازای تکمیل بخش های آموزشی، رمز ارز رایگان کسب کنید. هرچند از این طریق درآمد زیادی کسب نخواهید کرد، اما ماژول ها را می توان در کمتر از یک دقیقه تکمیل کرد، و این یک راه سرگرم کننده برای یادگیری بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال مختلف است.

مزایا و معایب صرافی کوین بیس

مزایا

انتخاب گسترده ارزهای دیجیتال

تجارت ساده و پیشرفته

رمز ارز رایگان کسب کنید

محتوای آموزشی

برنامه موبایل با رتبه برتر

جوایز کریپتو

کارت نقدی Coinbase را ارائه می دهد

معایب

ساختار پیچیده هزینه

کارمزد بالا در برخی معاملات

فرصت های سهام و علاقه محدود

تحریم کاربران ایرانی و ممانعت از فعالیت آنها در این صرافی

سایت وریفای ایران خدمات احراز هویت در سایت کوین بیس را به ایرانیان عزیز ارائه میکند و شما عزیزان میتوانید از طریق سایت وریفای ایران پیش نیاز های وریفای کوین بیس را به صورت پکیج فیزیکی خریداری نمایید.

0 2

۴.صرافی بایننس (Binance) و احراز هویت بایننس

بایننس یک صرافی ارزهای دیجیتال است که بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم معاملات روزانه ارزهای دیجیتال است . در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و در جزایر کیمن ثبت شده است . بایننس  یک کیف پول ارز دیجیتال و صرافی جهانی ارزهای دیجیتال است که به شما امکان خرید، فروش و ذخیره بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال را می دهد.

بایننس توسط Changpeng Zhao ، توسعه‌دهنده‌ای که قبلاً نرم‌افزار معاملاتی با فرکانس بالا ایجاد کرده بود، تأسیس شد. بایننس ابتدا در چین مستقر بود، اما بعداً به دنبال مقررات فزاینده دولت چین در مورد ارزهای دیجیتال، دفتر مرکزی خود را به خارج از چین منتقل کرد.

بایننس به دلیل کارمزدهای پایین، تعداد زیادی ارزهای دیجیتال و محصولات نوآورانه، به سرعت پایگاه کاربری عظیمی پیدا کرد. این روزها بایننس هر محصول رمزنگاری را که می‌توانید به آن فکر کنید ارائه می‌کند، از جمله صرافی، کسب درآمد، سهام، وام‌ها، پرداخت‌ها، کارت‌های اعتباری، NFT و …

بایننس حتی دو توکن اختصاصی BUSD که یک استیبل کوین است و BNB که در گذشته به لطف کارمزدهای پایینش عملکرد بسیار خوبی داشته است، ارائه می دهد. با وجود تمام ویژگی های ذکر شده، بایننس با بیشترین حجم معاملات تبدیل به محبوب ترین صرافی رمزنگاری در جهان شده است.

مزایا و معایب صرافی بایننس

مزایا

– کارمزدهای مبادله و تبدیل پایین

– نمودارهای معاملاتی پیشرفته

– سرعت معاملاتی بالا

معایب

– تحریم کاربران ایرانی و ممانعت از فعالیت آنها در این صرافی

سایت وریفای ایران خدمات احراز هویت در بایننس را به ایرانیان عزیز ارائه میکند و شما عزیزان میتوانید از طریق سایت وریفای ایران پیش نیاز های وریفای بایننس را به صورت پکیج فیزیکی خریداری نمایید.

بلاک فای

۴.صرافی بلاک فای ( Blockfi ) و احراز هویت بلاکفای

بلاکفای BlockFi یک صرافی رمزنگاری ارائه می دهد که در آن می توانید بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. همچنین دارای یک کارت اعتباری کریپتو و وام های دارای پشتوانه رمزنگاری در دسترس است، بنابراین خدمات متنوعی در این پلت فرم وجود دارد. یکی از بهترین محصولات آن، حساب‌های رمزنگاری بهره‌دار آن، دیگر در دسترس سرمایه‌گذاران آمریکایی نیست.

این پلتفرم ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذارانی است که می‌خواهند چند ارز دیجیتال برتر را به سبد خود اضافه کنند. BlockFi یک رابط کاربری ساده دارد که خرید و فروش رمزنگاری را آسان می کند. اگر می خواهید سرمایه گذاری های خود را خودکار انجام دهید، می توانید معاملات تکراری را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه تنظیم کنید. اگر میانگین هزینه‌های دلاری را محاسبه می‌کنید، مفید است ، زیرا راه خوبی برای مدیریت ریسک هنگام سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است.

مزایا و معایب صرافی بلاکفای

مزایا

تجارت رمزنگاری کاربر پسند

کارت اعتباری پاداش

وام های رمزنگاری شده

مستقر در ایالات متحده و تنظیم شده است

معایب

هزینه های برداشت

انتخاب محدود ارزهای دیجیتال

هیچ برداشتی در برخی از ارزهای دیجیتال وجود ندارد

سایت وریفای ایران خدمات احراز هویت در بلاک فای را به ایرانیان عزیز ارائه میکند و شما عزیزان میتوانید از طریق سایت وریفای ایران پیش نیاز های وریفای بلاکفای را به صورت پکیج فیزیکی خریداری نمایید.

بیسک

۴.صرافی بیسک ( Bisq ) و احراز هویت بیسک

بیسک که قبلاً با نام Bitsquare شناخته می شد، یک برنامه متن باز است که به صورت همتا به همتا کار می کند و به معامله گران اجازه می دهد تا بدون نیاز به ثبت نام در پلتفرم صرافی، ارزهای دیجیتال را در ازای ارزهای ملی یا کاغذی خریداری کنند و بفروشند. بیسک در سال ۲۰۱۴ توسط یک نابغه اتریشی رمزارز به نام Manfred Karrer با هدف زنده نگه داشتن هدف اصلی بیت کوین تاسیس شد.

به جای نیاز به ثبت نام در پلتفرم صرافی، صرافی از طریق برنامه ای اجرا می شود که به راحتی با راه اندازی به سختی ده دقیقه به دست می آید. تنها اطلاعات مورد نیاز حساب بانکی و روش پرداخت است. بیسک به ارائه‌دهندگان منفرد متکی نیست و بانک‌های درگیر در تراکنش‌ها فقط به منظور انتقال پول ملی خریدار به فروشنده بدون هیچ گونه کنترل یا اختلالی در طول تجارت خصوصی هستند.

مزایا و معایب صرافی بیسک

مزایا

در سطح جهانی موجود است

درجه بالایی از حریم خصوصی را ارائه می دهد، بدون نیاز به تأیید هویت

بیش از ۵۰ گزینه پرداخت مختلف

معایب

سرعت تراکنش می تواند کند باشد

حجم معاملات می تواند کم باشد

برای تجارت فعال طراحی نشده است

سایت وریفای ایران خدمات احراز هویت در بیسک bisq را به ایرانیان عزیز ارائه میکند و شما عزیزان میتوانید از طریق سایت وریفای ایران پیش نیاز های وریفای بیسک را به صورت پکیج فیزیکی خریداری نمایید.

سوالات متداول در مورد احراز هویت در صرافی های ارز دیجیتال خارجی تحریم کننده

با مطالعه مطلب، بسته به شرایط خودتان می‌توانید انتخاب کنید که در کدام سایت‌ها فعالیت کنید، مشکلات فعالیت و احراز هویت در صرافی های خارجی به راحتی با سایت وریفای‌ ایران قابل حل شدن است.

با توجه به وجود تعداد بالای ارز های دیجیتال در صرافی های خارجی و وسعت معاملات در این پلتفرم ها، همچنین رابط کاربری، پشتیبانی و خدمات آنها، به طور قطع صرافی های خارجی حرف اول را میزنند. البته با سختگیری هایی که علیه ایرانیان وجود دارد ریسک فعالیت در این صرافی ها بالاتر است. اما با وجود سایت وریفای ایران و خدمات آن می توانید براحتی در صرافی های ارز دیجیتال خارجی احراز هویت و فعالیت نمایید.

سایت وریفای‌آی‌آر به شما ‌کمک می‌کند تا بدون مشکل در صرافی های ارز دیجیتال خارجی و … احراز هویت نمائید. وریفای ایران با ارائه ی پکیج های هویتی به همراه پیش نیاز های وریفای در سایت های فریلنسری، به شما یک هویت غیر ایرانی و قبض تایید آدرس سکونت شما در خارج می دهد که بتوانید با خیال آسوده به فعالیت بپردازید

  • بله قطعاً؛ سایت وریفای‌ایران تنها سایتی در ایران است که با داشتن نماد اعتماد از بهترین سامانه های پرداخت، و به صورت حضوری با جذب اعتماد شما در این عرصه فعالیت می کند .

وریفای‌آی‌آر تقریباً احراز هویت در برترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال را انجام می دهد و در این زمینه تمامی پیش نیاز ها را بصورت پکیج ارائه میدهد. شما با استفاده از این پکیج ها میتوانید در اکثریت سایت های مرتبط به ارز دیجیتال و حتی سایر سایت های خارجی غیر مرتبط وریفای کنید و با پرداخت یک بار هزینه تمامی تحریم ها را دور بزنید 

وریفای ایران در این راستا از پکیج های متنوعی استفاده کرده است.. همانطور که میدانید ، تایید هویت غیر ایرانی شما در صرافی های خارجی و اثبات محل سکونت شما در خارج از ایران به صورت فرضی، تنها یکی از خدمات وریفای ایران است 

قطعا خیر .. پکیج های ما برای اکثریت سایت های خارجی کاربرد دارد. مگر اینکه سایت مورد نظر ،کشور ثانویه ی شما را نیز تحریم کرده باشد. البته وریفای ایران حتی الامکان پکیجی را پیشنهاد میدهد که درصد ریسک بسیار کمی داشته باشد و بتوانید با یک بار پرداخت در صد ها سایت خارجی تحریم کننده وریفای کنید.

اکانت های وریفای شده صرافی های ارز دیجیتال :