مقدمه

-از شما برای انتخاب وریفای ایران و همچنین خدمات و محصولات آن سپاسگزاریم. ما امیدواریم که خدمات و محصولات وریفای ایران در دستیابی به نیازهای شما مفید باشد. در این راستا، ما قوانین و شرایط استفاده از خدمات و محصولات سایت وریفای ایران را به شما ارائه میدهیم تا به شما در مورد تعهدات قانونی که در هنگام ثبت سفارش در وریفای ایران متوجه شماست توصیه کنیم. این قوانین و شرایط حاکم بر تمامی خدمات و محصولات وریفای ایران میباشد که هر یک از استفاده کنندگان ملزم به اجرای آن میباشند.

قراردادها الزام‌آور و قانونی هستند – – لطفا بخوانید !

-کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات وریفای ایران به دقت مطالعه فرمایید. توجه داشته باشید که این قوانین قراردادی بین “وریفای ایران” و شما را تشکیل می‌دهد و بر استفاده شما از وریفای ایران نظارت می‌کند.
-ورود کاربران به وب‏‌سایت وریفای ایران به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات وریفای ایران است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وریفای ایران از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در این برگه، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
-در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها، خدمات و محصولات وریفای ایران تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین برگه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سیاست های حفظ حریم خصوصی

وریفای ایران به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات و محصولات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. ما متعهد هستیم در حد توان از حریم شخصی شما محافظت کنیم و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن ‏‌تر و امن ‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهیم. در واقع با استفاده از سایت وریفای ایران، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وریفای ایران، مانند متن، گرافیک، آرم، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط وریفای ایران جزئی از اموال ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وریفای ایران است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی و یا ذکر منبع حق پیگرد قانونی را برای وریفای ایران محفوظ می‏‌دارد.
علاوه بر این، وریفای ایران خدمات و محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال ارائه نمیدهد و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏ تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
برای محصولات و خدماتی که نیاز به پرداخت دارند، نام، شماره تلفن و آدرس ایمیل را جمع آوری می کنیم. ما همچنین یک صورتحساب و آدرس پستی را برای اهداف صورتحساب جمع آوری می کنیم. اگر تصمیم به پرداخت با کارت اعتباری داشته باشید، وریفای ایران از درگاه های پرداخت امن استفاده میکند. درگاه های پرداخت کاملا سازگار با قوانین بانک مرکزی هستند.
اگر مشتریان با کارت اعتباری پرداخت می کنند، اطلاعات کارت آنها از طریق دروازه درگاه های پرداخت مورد استفاده قرار می گیرد. وریفای ایران تنها یک شماره تراکنش را ذخیره خواهد کرد و هیچگونه اطلاعات دیگری در مورد کارت اعتباری شما ذخیره نخواهد کرد.

ثبت، پردازش و تحویل سفارش

-کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در اولین ساعات پس از ثبت آن پردازش می‌‏شوند. وریفای ایران به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش را می‌‏دهد. لازم به ذکر است به دلیل آنکه انجام سفارشات مشتریان در همان ساعات اولیه ثبت سفارش آغاز خواهد شد و اقدامات کلی در جهت تکمیل سفارش مشتری صورت می پذیرد، لذا با توجه به قوانین ثبت سفارش که در فرم درخواست نیز در معرض دید مشتری قرار داده شده است، مشتری در صورت لغو سفارش مشمول پرداخت جریمه میگردد.
-کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت وریفای ایران به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. وریفای ایران همواره در تکمیل و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که به هر دلیلی وریفای ایران، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، نتواند سفارش مشتری را تکمیل و ارسال کند حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وریفای ایران محفوظ است.
-در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی خدمات و محصولات موجود در سایت وریفای ایران، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای وریفای ایران محفوظ است. در این شرایط وریفای ایران در جهت دریافت مابه التفاوت سرویس فروخته شده با مشتری تماس خواهد گرفت و در صورت عدم توافق وریفای ایران در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت وریفای ایران می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
-کاربران باید هنگام سفارش خدمات و یا محصولات مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، وریفای ایران جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

شرایط افتتاح و وریفای حساب های اینترنتی

-مشتری وظیفه دارد تا قبل از ثبت سفارش خود قوانین مندرج شده در این متن را مطالعه کند. -مشتری موظف است مشخصات و مدارک حقیقی خود را جهت ثبت سفارش در فرم احراز هویت وارد کند در غیر این صورت مسئولیت عواقب آن به طور کامل بر عهده مشتری میباشد و سایت وریفای ایران هیچگونه مسئولیتی را در قبال آن بر عهده نخواهد گرفت.
-در صورت انصراف از سفارش پس از ثبت آن، مشتری میبایست قبل از ۴ ساعت از زمان ثبت سفارش،درخواست انصراف خود را به بخش پشتیبانی از خدمات وریفای ایران، واقع در برگه ” تیکت ها” ارسال کند، در این شرایط به دلیل آنکه وریفای ایران در این بین متحمل صرف انرژی، زمان و هزینه بر روی سفارش مشتری شده است، مبلغ پرداختی مشتری پس از کسر ۱۰ % جریمه قابل بازگشت می باشد. اما در صورتیکه درخواست انصراف از سفارش پس از ۴ ساعت از زمان ثبت آن اعلام شود، در این شرایط به دلیل آنکه وریفای ایران در این بین متحمل صرف انرژی، زمان و هزینه بیشتر بر روی سفارش مشتری شده است، مبلغ پرداختی مشتری پس از کسر ۳۰ % جریمه قابل بازگشت می باشد.
-به دلیل آنکه ما نمی توانیم بر روی اکانت ها و حساب های افتتاح شده برای شما کنترلی داشته باشیم و اینکه ممکن است از این اکانت ها برای کارهایی در جهت خلاف قوانین آن سایت مورد استفاده قرار گیرد ما در قبال اکانت شما بعد از افتتاح، وریفای و تحویل آن به شما هیچ گونه مسئولیتی و تعهدی نخواهیم داشت. اما به افرادی که فعالیتهایشان را مطابق با قوانین حساب های اینترنتی انجام می دهند این اطمینان را می دهیم در صورتیکه به نکات و توصیه های گفته شده در این متن عمل کنند هیچ گونه مشکلی برای حساب هایشان پیش نخواهد آمد. اما از آنجایی که این اکانت ها به دلیل تحریم بودن کاربران ایرانی  %۱۰۰ قانونی نیستند هیچ گونه تضمینی کاملی در این زمینه وجود ندارد. با این حال در صورت بروز مشکل برای حساب های شما در جهت رفع آن در حد امکان شما را راهنمایی خواهیم کرد.
– اقداماتی که باید توسط وریفای ایران در جهت افتتاح و وریفای حساب های اینترنتی صورت بگیرد، در همان ساعات اولیه ثبت سفارش انجام میشود اما بطور معمول و طبق تجربه، تکمیل سفارشات حدودا ۲ تا ۳ روز کاری زمان خواهد برد. البته روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ایران نباید محاسبه شوند.
-بعد از افتتاح حساب و وریفای آن توسط وریفای ایران و تحویل آن به شما هیچ مسئولیتی مبنی بر هک شدن، محدودیت و مسدودی حساب و از دست رفتن منابع مالی شما بر عهده سایت وریفای ایران نخواهد بود، وریفای ایران فقط حساب را برای شما افتتاح و وریفای میکند و هیچ مسئولیتی بابت بسته شدن حساب ها به دلیل نوع استفاده شما از حساب ها در هر هنگام و در هر صورت بر عهده سایت وریفای ایران نخواهد بود.
-هنگامیکه کاربر سفارش خود را در سایت وریفای ایران ثبت می کند بدین معنی است که وی تمام قوانین و مقررات را مطالعه کرده و پذیرفته است.
-سایت وریفای ایران حق خود می داند که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی متن قوانین و مقررات را تغییر دهد لذا مشتری یا کاربر وظیفه دارد قبل از ثبت هر سفارش متن قوانین را مجددا بطور کامل مطالعه کند.

شرایط خرید فایل های لایه باز
-با توجه به قیمت بالای فایل های لایه باز در سایت های خارجی و غیر قابل عودت بودن فایل خریداری شده ، در صورت نارضایتی، به هیچ وجه شامل گارانتی بازگشت وجه نمی شود. پس تاکید می شود قبل از خرید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید و با اطمینان خاطر خریداری نمایید.
 
نکات تکمیلی مهم

-همان طور که می دانید افرادی که در ایران زندگی می کنند به دلیل تحریم ها از حق استفاده از برخی حساب های اینترنتی نظیر اسکریل، نتلر و … برای انجام خریدها و فعالیت های مالی اینترنتی خود و یا دریافت درآمدهای اینترنتی محروم هستند به همین دلیل وریفای ایران در اکثر مواقع برای افتتاح و وریفای این نوع حساب ها مجبور به دور زدن تحریم هاست. به همین منظور اگر خواهان افتتاح و استفاده از این نوع حساب های اینترنتی میباشید باید نکاتی را در هنگام کار با حساب های اینترنتی مد نظر قرار دهید:
-هرگز در داخل ایران و با آی پی ایران وارد حساب هایی که ایران را تحریم کرده اند نشوید، در اینصورت اکانت شما مسدود خواهد شد.
-برای ورود به حساب و یا خرید و استفاده از آن حتما قبل از ورود به حساب، آی پی خود را تغییر دهید. توجه داشته باشید که آی پی شما باید با آی پی کشوری که با آن حساب برای شما افتتاح و وریفای شده یکسان باشد. بطور مثال اگر حساب اینترنتی شما با آی پی کشور آلمان ساخته شده باشد و تاییدیه آدرس مربوط به کشور آلمان باشد باید قبل از ورود و استفاده از حساب آی پی خود را به آی پی کشور آلمان تغییر دهید.
-بعد از افتتاح حساب ابتدا سعی کنید با مبالغ پایین با حساب های خود کار کنید تا به حساب شما مشکوک نشوند و حساب شما محدود یا مسدود نشود.
-از منابع معتبر پول دریافت کنید و به منابع معتبر پول ارسال کنید. (از حساب های تایید شده و وریفای شده پول دریافت کنید و برای ارسال پول نیز به حساب های تایید شده واریز کنید)
-هرگر نیازی نیست که بصورت مکرر به حساب های خود وارد شوید، تمامی حساب های اینترنتی به ازای هر تراکنش برای شما ایمیل میفرستند، بنابراین میتوانید با چک کردن ایمیلتان از وضعیت حساب خود آگاه شوید.
-ورود به حساب های اینترنتی علی الخصوص با وی پی ان های اشتراکی ریسک بسته شدن حساب شما را بالا میبرد و موجب ضرر و زیان میشود. پس فقط زمانیکه قصد داشتید مبلغی را از حسابتان به حساب شخص دیگر واریز کنید با تغییر آی پی به کشور مورد نظر وارد حسابتان شوید.

شرایط بازیابی و رفع محدودیت برداشت حساب ها

-شرایط بازیابی و رفع محدودیت برداشت حساب ها متفاوت از افتتاح و وریفای آن هست.
-هزینه رفع محدودیت با توجه به موجودی حساب، شرایط حساب و سختی انجام کار مشخص میشود و درصدی از موجودی حساب به عنوان کارمزد دریافت می شود، این مقدار از ۱% تا ۱۰% موجودی حساب متغیر خواهد بود، به این معنی که هرچه موجودی حساب بیشتر باشد درصد کارمزد رفع محدودیت آن کمتر خواهد بود. به عنوان مثال اگر موجودی حساب ۱۰۰۰۰۰ دلار باشد تنها ۱% از آن به عنوان کارمزد دریافت میشود و اگر موجودی حساب کمتر از ۱۰۰۰ دلار باشد ۱۰% از آن به عنوان کارمزد دریافت میشود. همچنین اگر کارمزد محاسبه شده از هزینه تعرفه وریفای آن حساب کمتر باشد، حداقل کارمزد، تعرفه وریفای آن حساب خواهد بود. به این معنی که کارمزد رفع محدودیت حساب نمی تواند از تعرفه وریفای آن کمتر باشد.
-علاوه بر آن به دلیل اینکه حساب با استفاده نادرست دچار محدودیت شده و از حالت عادی خارج شده است هر نوع اقدامی برای رفع محدودیت آن خالی از ریسک نخواهد بود و احتمال شکست در تلاش جهت رفع محدودیت آن وجود خواهد داشت، بنابراین کاربر با ثبت سفارش برای دریافت این خدمت بطور کامل می پذیرد که تمامی ریسک های احتمالی از جمله (عدم موفقیت در رفع محدودیت، اعمال محدودیت های بیشتر، مسدود شدن و هرگونه مشکلات دیگر) بر عهده خود کاربر خواهد بود و وریفای ایران هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و نمیتواند تضمینی در جهت موفقیت آمیز بودن حتمی اقدامات خود برای رفع محدودیت یا بازیابی حساب ، به کاربر ارائه دهد.
-البته تا به امروز تمامی درخواست های کاربران و اقدامات ما برای رفع محدودیت با موفقیت انجام شده است، با اینحال در صورتی که اقدامات ما با شکست مواجه شود تمامی هزینه پرداخت شده به مشتری عودت داده خواهد شد. با توجه به اینکه هر سایت قوانین خاص خود را دارد ، کاربر موظف است تمامی مسائل و فعالیت هایی که از قبل در حساب خود انجام داده است را ( به عنوان مثال ارسال تصویر چهره یا فرستادن مدارک هویتی ) به وریفای ایران اطلاع دهد. در غیر این صورت ضمانت بازگشت وجه شامل خدمات نمی شود.

شرایط استفاده از آموزش های ویژه

-استفاده از آموزش های ویژه به معنی تضمین عدم ایجاد مشکل برای حساب های اینترنتی شما نمیباشد و روش های موجود در آموزش های ارائه شده توسط وریفای ایران نیز مانند روش های دیگر خالی از ریسک نمیباشد، البته با رعایت نکات گفته شده در آموزش، مشکلی برای حساب ها بوجود نخواهد آمد.
-سایت وریفای ایران هیچگونه مسئولیتی را درقبال نوع استفاده شما از این آموزش ها بر عهده نخواهد گرفت و تمامی مسئولیت ها بر عهده مصرف کننده و مشتری میباشد.
-مسئولیت هرگونه مشکلات احتمالی که به دلیل استفاده نادرست از آموزش ها برای حساب های کاربران ایجاد شود بر عهده خود ایشان میباشد. کاربر ملزم است از اطلاعات و مشخصات حقیقی خود در فرم خرید استفاده کند.

شرایط استفاده از پکیج های وریفای ایران

-وریفای ایران فقط احراز هویت در سایت خریداری شده ، آن هم در صورت هماهنگی با کارشناسان را تضمین میکند و اگر کاربر بدون اطلاع ما مراحل وریفای را طی کنید و رد شود، هیچ مسوولیتی بر عهده ی وریفای ایران نمی باشد .

پکیج های وریفای ایران فقط برای وریفای سایت های خارجی کاربرد دارد و برای هرگونه استفاده ی دیگر ، علاوه بر ممنوعیت ، هیچ ارزشی ندارد.

محتوای موجود در وریفای ایران

وریفای ایران نهایت تلاش و دقت را در راستای تولید محتوای با کیفیت و گردآوری محتوا از منابع معتبر خواهد کرد. با این حال لازم به ذکر است وریفای ایران تضمین نمی‏‌کند که توصیفات خدمات، محصولات و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. بنابراین اگر در محتوای ارائه شده توسط وریفای ایران هر گونه مغایرت با اطلاعات بروز و صحیح در مورد موضوع آن مطلب مشاهده شد، میتوانید با ارسال گزارش به بخش “تماس با ما” ما را در جهت تصحیح آن یاری نمایید.
همچنین اطلاعات و محتوای ارائه شده در وریفای ایران نباید به عنوان اعتبار آن تعبیر شوند، محتوای موجود در وریفای ایران یک توصیه و پیشنهاد برای تجارت یا سرمایه گذاری نیست. کسب درآمد از اینترنت و سرمایه گذاری در آن پیچیدگی ها خاص خود را دارد و شامل خطرات و ریسک‌های قابل توجهی هستند. شما باید شرایط و موقعیت خود را در نظر بگیرید و قبل از این که به این اطلاعات تکیه کنید ، مشاوره های لازم را از متخصصین این حوزه دریافت کرده باشید. همچنین باید از ماهیت هر روش از جمله وضعیت قانونی و الزامات قانونی مربوطه اطمینان و آگاهی کسب کنید و قبل از تصمیم‌گیری برای ورود به این بازار با وب سایت‌های مرتبط با آن‌ها مشورت کنید و سوابق فعالیت افراد مجرب را جویا شوید.

© کلیه محتویات سایت وریفای ایران شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت وریفای ایران تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری برای خدمات و محصولات وریفای ایران مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای خدمات و محصولات در وریفای ایران با توجه به کیفیت آنها جزو پایین ترین قیمت‏‌های موجود در اینترنت میباشد.

تغییر در قوانین

-وریفای ایران این حق و صلاحیت را دارد که به اقتضای زمان و شرایط موجود این قوانین را تغییر دهد و یا آن را اصلاح کند، بنابراین شما مسئول مرور، مطالعه مجدد و آشنا شدن با هرگونه تغییراتی خواهید بود. لازم به ذکر است تغییر و اصلاحات احتمالی قوانین از طریق روش هایی از جمله ایمیل (درصورت امکان) و یا اعلامیه در هنگام بازدید از سایت به اطلاع شما خواهد رسید. بنابراین دسترسی شما به سایت یا استفاده از آن پس از تغییرات یا اصلاح آن، به منزله ی پذیرش قوانین سایت تلقی خواهد شد.
-برای تکرار، و برای وضوح، این قوانین برای تمام کسانی که به هر نحو به وبسایت وریفای ایران دسترسی دارند یا از این وبسایت عمومی استفاده می‌کنند، از جمله مدیران،کارشناسان، کارکنان، کاربران و بازدیدکنندگان آن اعمال می‌شود.

از اینکه قوانین و شرایط استفاده از خدمات و محصولات ما را تا انتها مطالعه فرمودید سپاسگزاریم.
لطفا با رعایت قوانین سایت، ما را در اداره هر چه بهتر وریفای ایران و خدمت رسانی بهتر به شما یاری فرمایید.


با احترام و سپاس – مدیریت وریفای ایران