بروکر ها

فهرست مطالب

همانطور که می‌دانید بروکرها در بازار فارکس بسیار دارای اهمیت هستند و یکی از ابزارهای مورد نیاز در معاملات هستند. شاید دقیق متوجه نشده باشید که بروکرها چه هستند و چه کاربردی دارند، در ادامه مطلب قصد داریم راجع به همین موضوع با شما صحبت کنیم. در بالاتر گفتیم بروکرها در واقع یک ابزار محسوب می‌شوند زیرا یک نوع واسطه هستند، بروکرها به زبان ساده مانند یک فروشگاه هستند، اما چطور فروشگاهی؟ در واقع اینجا منظور از فروشگاه مکانی است که خریدار و فروشنده را به یکدیگر متصل می‌کند و به فروشنده کمک می‌کند تا چیزی را که می‌خواهد به فروش برساند و خریدار را نیز به چیزی که قصد خریدش را دارد متصل می‌کند؛ اینجاست که بروکرها حائز اهمیت می‌شوند و طرفداران زیادی پیدا می‌کنند چون واقعاً کاربردی و کار راه‌انداز هستند. از سوی دیگر نیاز به ذکر این مطلب است که ایرانیان به راحتی نمی‌توانند در بروکرهای بازارهای معتبر از جمله فارکس احراز هویت کنند و این یک مشکل بزرگ است، ما در این مطلب قصد داریم راه هایی برای حل این مشکل به شما معرفی کنیم که به راحتی بتوانید در بروکرهای بازارهای معتبر از جمله بازار فارکس احراز هویت کنید و از بروکرها به راحتی استفاده کنید. از اینکه در ادامه مطلب همراه ما هستید بسیار خرسندیم!

آیکیو آپشن

معرفی بازار فارکس و توضیحات

در ادامه قصد داریم راجع به بازار فارکس توضیحاتی به شما ارائه دهیم تا بیشتر و بهتر با این بازار مالی آشنا شوید. همانطور که در بالاتر نیز گفتیم بازار فارکس یکی از بازارهای مالی است که در آن افراد ارزهای خود را تبادل می‌کنند، به زبان ساده‌تر بازار فارکس بازاری است برای خرید و فروش یا تبادل ارزها؛ تفاوتی که بازار فارکس با بازارهای دیگر دارد این است که وابسته به مکان نیست! شما می‌توانید هرجا که هستید در این بازار فعالیت کنید، البته لازم به ذکر است که در ایران فعالیت در فارکس و استفاده از بروکرهای آن به دلیل وجود تحریم‌ها کار راحتی نیست، در ادامه راه حل‌ هایی برای شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی در مواردی که در بازار فارکس و یا بروکرها نیاز به احراز هویت است بتوانید این کار را انجام دهید. بازارهای مالی‌ای همچون فارکس به دلیل داشتن حجم معاملات بالا و امکانات بسیار خوب مورد توجه قرار می‌گیرند، معاملات بازارهای مالی یا بازار فارکس به همین دلیل که حجم معاملات بالایی دارند بر روی اقتصاد جهانی تأثیر گذار هستند. خوب است بدانید هدف اصلی ساخته شدن بازار فارکس این بود که بازارهای جهانی با یکدیگر ارتباط پیدا کنند و افراد بتوانند با خرید و فروش ارز یا سرمایه‌هایشان به سود بهتری دست پیدا کنند.

بروکر icm

بروکر چیست و چه کاربردی دارد؟

خوب است بدانید بروکر به زبان ساده به معنای کارگزار است، بروکرهای بازارهای مالی از جمله بازار فارکس همان کارگزارهای بازار هستند که در بالاتر نیز به آنها اشاره کردیم. ممکن است برایتان سوال باشد که چرا آنقدر بروکرها یا همان کارگزارها مورد توجه هستند؟! بروکرهای فارکس نقش ویژه‌ای در خرید و فروش و معاملات دارند. ناگفته نماند که بروکرها یا همان کارگزارهای بازار فارکس باعث می‌شوند که شاهد رشد معامله‌ها در جهان باشیم. بروکرها اندیکاتورهایی به افراد می‌دهند که افراد می‌توانند با استفاده از این اندیکاتورها با استراتژی‌های مختلف و دلخواه معامله کنند و صاحب سودهای کلان‌تری بشوند.

روبو فارکس

معرفی برورکرهای معتبر بازار فارکس

در بازار فارکس و معاملات آن بروکرها یا همان کارگزارهای زیادی وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های خود را دارند، هر کدام مزیت‌ها و معایبی دارند که انتخاب را به دست خود افراد می‌دهد؛ هر فردی هر بروکری را که مدنظر داشته باشد انتخاب کند و در آن افتتاح حساب انجام دهد. البته ناگفته نماند که هر بروکر یا کارگزاری معتبر و خوب نیست و شما باید در این زمینه تحقیق‌های لازم را به عمل آورید. در ادامه تعدادی از بروکرهای مشهور بازار فارکس را برایتان نام می‌بریم:

                    • بروکر روبو فارکس
                    • بروکر ICM
                    • بروکر لایت فارکس
                    • بروکر آلپاری
                    • بروکر ویندزور
بروکر آلپاری

اکنون که تحریم هستیم چگونه از بروکرهای فارکس استفاده کنیم؟

بدون شک مهم‌ترین بخش این مطلب همین بخش است، امروزه ایران از سوهای مختلفی تحریم شده است و فعالیت ایرانیان در سایت‌های معتبر خارجی و بازارهای مالی همچون فارکس یا استفاده از بروکرها یا همان کارگزارها ممنوع شده است؛ اما راه حل چیست؟ ما قصد داریم راه حل بسیار خوب و کاربردی‌ای برای این مشکل به شما ارائه دهیم تا از شر این مشکل رهایی بیابید. سایت وریفای ایران یک سایت معتبر است که در این زمینه به شما خدماتی ارائه می‌دهد تا بتوانید در سایت‌های خارجی معتبر و یا بازارهای مالی همچون فارکس که نیاز به احراز هویت دارند، احراز هویت کنید؛ سایت وریفای ایران برای احراز هویت ایرانیان در بروکرها یا همان کارگزارهای معتبر و تحریم شده برای ایرانیان خدماتی ارائه می‌دهد که با استفاده از آنها به راحتی می‌توانید احراز هویت کنید و فعالیت خود را آغاز نمائید.

بروکر ها

معرفی سایت وریفای ایران

همانطور که در بالاتر گفتیم سایت وریفای ایران یک سایت بسیار معتبر و کاربردی در زمینه احراز هویت در سایت‌های خارجی که نیاز به احراز هویت دارند می باشد. بازارهای مالی بین‌المللی همچون فارکس و بروکرها یا همان کارگزارهای آن نیز نیاز به احراز هویت دارند و برای ایرانیان تحریم هستند، این یعنی فعالیت ایرانیان در بازار فارکس و استفاده آنها از بروکرها ممنوع شده است! چاره چیست؟ وریفای ایران؛ با مراجعه به سایت وریفای ایران می‌توانید به راحتی در سایت‌های معتبر خارجی از جمله بازارهای مالی و فارکس یا کارگزارهای آن احراز هویت کنید و کار خود را پیش ببرید.

 

سخن نهایی

اگر می‌خواهید در بازارهای مالی همچون فارکس فعالیت کنید و یا در کارگزاری‌های آن فعالیت کنید و با احراز هویت در آنها به مشکل برخورده‌اید، کافی است به سایت وریفای ایران مراجعه کنید و از خدمات بسیار کاربردی آن استفاده کنید و در بازارهای مالی همچون فارکس احراز هویت کنید. سایت وریفای ایران خدمات ویژه‌ای برای احراز هویت در بازار فارکس به کاربران ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند با خیال راحت از آنها بهره‌مند شوند.

سوالات متداول در مورد احراز هویت در بروکر های فارکس

سایت وریفای‌آی‌آر به شما ‌کمک می‌کند تا بدون مشکل در سایت های فارکس و بروکر ها احراز هویت نمائید. وریفای ایران با ارائه ی پکیج های هویتی به همراه پیش نیاز های وریفای در حساب های کارگزار های مالی، به شما یک هویت غیر ایرانی و قبض تایید آدرس سکونت شما در خارج می دهد که بتوانید با خیال آسوده به فعالیت بپردازید

  • بله قطعاً؛ سایت وریفای‌ایران تنها سایتی در ایران است که با داشتن نماد اعتماد از بهترین سامانه های پرداخت، و به صورت حضوری با جذب اعتماد شما در این عرصه فعالیت می کند .

وریفای‌آی‌آر تقریباً احراز هویت در برترین و معتبرترین بروکر ها و سایت های فارکس را انجام می دهد و در این زمینه تمامی پیش نیاز ها را بصورت پکیج ارائه میدهد. شما با استفاده از این پکیج ها میتوانید در اکثریت سایت های مرتبط به فارکس و حتی سایر سایت های خارجی غیر مرتبط وریفای کنید و با پرداخت یک بار هزینه تمامی تحریم ها را دور بزنید 

وریفای ایران در این راستا از پکیج های متنوعی استفاده کرده است.. همانطور که میدانید ، تایید هویت غیر ایرانی شما در سایت های خارجی و اثبات محل سکونت شما در خارج از ایران به صورت فرضی، تنها یکی از خدمات وریفای ایران است 

قطعا خیر .. پکیج های ما برای اکثریت سایت های خارجی کاربرد دارد. مگر اینکه سایت مورد نظر ،کشور ثانویه ی شما را نیز تحریم کرده باشد. البته وریفای ایران حتی الامکان پکیجی را پیشنهاد میدهد که درصد ریسک بسیار کمی داشته باشد و بتوانید با یک بار پرداخت در صد ها سایت خارجی تحریم کننده وریفای کنید.

اکانت های وریفای شده بروکر ها ، کارگزار ها ، سایت های فارکس و بازار های مالی :