سایت گیم 1

فهرست مطالب

شاید تا به حال با عبارت کسب درآمد از بازی  یا مشابه آن برخورده کرده‌اید، کمی جالب به‌نظر می‌رسد! از زمانی که ارزهای دیجیتال پا به دنیای ما انسان‌ها گذاشتند بازی کردن به این صورت و کسب درامد از بازی‌ها نیز رایج شد. امروزه سایت‌های زیادی همچون جی‌تو‌جی وجود دارند که در انها کاربران قادر هستند که با انجام مراحل بازی‌ها کسب درامد کنند و یا اجزایی که در بازی اعتبار دارد را خرید و فروش کنند؛ همانند سکه و الماس‌ها که هر کدام قیمتی دارند و این بسته به نوع بازی متفاوت است. معمولاً در سایتهای معتبر گیمینگ افراد باید در ابتدا هزینه‌ای پرداخت کنند و احراز هویت کنند زیرا این سایت‌ها نیز تراکنش‌هایی را انجام می‌دهند که نیاز به امنیت دارد. احراز هویت در سایت‌های گیمینگ به دلیل تحریم‌ها برای کاربران ایرانی میسر نیست و فعالیت گیمرهای ایرانی در چنین سایت‌هایی ممنوع اعلام شده است، این می‌تواند یک خبر بد برای گیمرهای ایرانی باشد؛ اما راه چاره چیست؟ چگونه می‌توانیم در سایت‌های گیمینگ معتبر همچون جی‌توجی احراز هویت کنیم و قادر به انجام بازی‌ها شویم؟ ما در ادامه مطلب قصد داریم آشنایی راجع به همین موضوع با صحبت کنیم و راه‌حل‌هایی بسیار کاربری به شما عزیزان ارائه کنیم؛ از اینکه تا انتهای مطلب ما را همراهی می‌کنید بسیار شادمان هستیم!

معرفی سایت های گیمینگ و ممنوعیت فعالیت ایرانی ها

g2a 1

آشنایی با دنیای بازی‌ها و سایت‌هایی گیمینگ

عبارت کسب درآمد از بازی‌های اینترنتی و سایت‌های گیمینگ برای اکثر افراد بسیار جالب است و معمولاً هنگامی که به این عبارت برخورد می‌کنند ابتدا حس خوبی دارند و احتمالاً سپس به نظرشان مسخره می‌آید! طبیعی است چون تا پذیرفته شدن تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید توسط مردم و کاربران زمان زیادی به طول می‌انجامد و این به این معنا نیست که هر سایتی که ادعا کرد با انجام بازی به کاربران درآمد می‌دهد نامعتبر است؛ اینطور نیست. شاید برایتان جذاب باشد که ببینید فردی اوقات فراغت خود را مشغول بازی کردن است و در نهایت از انجام بازی‌اش درآمد کسب می‌کند. هر روز ما شاهد افزوده شدن سایت‌های گیمینگ جدید هستیم که بازی‌های جذاب‌تری را وارد میدان می‌کنند، اما بازی‌های محبوب در سایت‌های گیمینگ هنوز سرجایشان باقی مانده‌اند زیرا مورد پسند بسیاری از کاربران و گیمرها بوده‌اند؛ این یک نقطه قوت برای سایت‌های گیمینگ دارای بازی‌های محبوب است. خوب است بدانید که بهترین نقطه قوت سایت‌های گیمینگ این است که کاربر برای انجام بازی نیازی به کنسول‌های گران قیمت ندارد! بله به همین سادگی؛ تنها با یک لپتاپ یا پی‌سی (کامپیوتر) کاربر می‌تواند وارد بازی‌های آنلاین شود و کسب درآمد کند، البته در طول بازی نیاز به مهارت نیز دارید و باید به یک گیمر ماهر تبدیل شوید تا بتوانید درآمد خوبی کسب کنید.

پلیر اکشنز

سایت‌هایی مشهور و معتبر گیمینگ کدامند؟

  • سایت جی‌توجی: نخستین سایتی که قصد داریم برای شما معرفی کنیم سایت جی‌توجی است، جی‌توجی یکی از برترین و معتبرترین سایت‌های گیمینگ است اما تفاوت‌های بسیاری با دیگر سایت‌های گیمینگ دارد؛ از این تفاوت‌ها می‌توان به امکان خرید و فروش اکانت بازی‌های معروف اشاره کرد. علاوه بر این همانطور که در بالاتر گفتیم در این سایت شما می‌توانید سکه‌ها و الماس‌های بازی‌های مختلف را خرید و فروش کنید، اما سپس نیاز دارید برای استفاده از درآمدتان، آن را نقد کنید و اگر این کار را انجام ندهید نمی‌توانید درآمدتان را ذخیره یا خرج کنید.
  • سایت اینباکس دالرز: یکی از بهترین سایت‌های گیمینگ مخصوص کسب درآمد سایت اینباکس دالرز است، سایت اینباکس دالرز بابت بازی کردن و انجام مراحل بازی‌ها مبلغی دریافت کنید. یکی از نقاط قوت این سایت این است که برای ثبت‌نام و انجام بازی‌ها هزینه‌ای از کاربر دریافت نمی‌کند. از دیگر نقاط قوت این سایت می‌توان به وجود بازی‌های جذاب و مختلف درون آن اشاره کرد، پس از اینکه در سایت اینباکس دالرز ثبت‌نام کنید متوجه مطالبی که گفتیم خواهید شد و خواهید توانست در روز مبلغی حدود ۱۰ دلار درآمد کسب کنید.
  • سایت پوینت کلاب: یکی دیگر از سایت‌های معتبر و خوب گیمینگ سایت پوینت کلاب است که طرفداران و کاربران زیادی را در خود جای داده است. یکی از مشکلات این سایت برای کاربران ایرانی این است که در ابتدا این سایت حق عضویت به مبلغ ۵ دلار دریافت می‌کند و ایرانیان به راحتی نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. در ادامه این مطلب با شما راجع به این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد و راه‌حلی کاملاً کاربردی برای این مشکل به شما ارائه خواهیم کرد تا هم بتوانید درآمد ارزی‌تان را نقد کنید و هم بتوانید حق عضویت سایت‌های گیمینگ را پرداخت کنید.
آی جی والت

کسب درآمد در سایت‌های گیمینگ و درآمد گیمرها

همانطور که گفتیم گیمرها یا همان بازیکن‌های ماهر و حرفه‌ای در سایت‌های گیمینگ و بازی‌های آنلاین در حدی است که این روش را برای کسب در آمد محبوب کرده است، امروزه به هر سویی می‌رویم همیشه بحث‌هایی درباره گیم و گیمرها می‌شنویم، چون یکی از شغل‌های تقریباً امروزی است و بسیار پرطرفدار است. ممکن است برایتان سوال باشد درآمد گیمرها چقدر است؟ خوب است بدانید که درآمد گیمرها ثابت نیست و نمی‌توان گفت به‌صورت دقیق که چقدر درآمد دارند. در بالاتر گفتیم که در سایت اینباکس دالرز روزانه می‌توانید حدود ۱۰ دلار درآمد کسب کنید، ناگفته نماند که درآمد گیمرهای بسیار حرفه‌ای به چیزی حدود ۵۰۰۰ دلار نیز می‌رسد و این تنها درآمد تمرین آنهاست! گیمرهایی که رنکینگ بین‌المللی دارند ماهانه حدود ۲۰۰۰۰ دلار درآمد کسب می‌کنند. البته درآمد گیمرهای بسیار ماهر و حرفه‌ای ثابت نیست و مدام در حال افزایش است.

پوینت کلاب

سایت وریفای ایران در زمینه احراز هویت در سایت‌هایی گیمینگ چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

اگر دقت داشته باشید در بالاتر گفتیم که برای نقد کردن درآمدهای ارزی از سایت‌های گیمینگ همچون جی‌توجی و … نیاز به یک واسطه دارید و در بسیاری از موارد نیاز به احراز هویت نیز پیدا می‌کنید؛ وریفای ایران به شما کمک می‌کند تا به راحتی در سایت‌های گیمینگ احراز هویت کنید و به راحتی بتوانید درآمدتان را برداشت کنید و از آن استفاده کنید.

سخن انتهایی

اگر قصد دارید در سایت‌های گیمینگ ثبت‌نام کنید، احراز هویت کنید و یا حق عضویت را پرداخت کنید می‌توانید از خدمات بسیار کاربردی وریفای ایران استفاده کنید. ایران وریفای یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های تحریم شکن است که خدمات بسیار زیادی از جمله موارد بالا و … در این حوزه ارائه می‌دهد که کاربران عزیز می‌توانند با خیال راحت از خدمات وریفای ایران استفاده کنند.

سوالات متداول در مورد احراز هویت در سایت های گیمینگ خارجی تحریم کننده

سایت وریفای‌آی‌آر به شما ‌کمک می‌کند تا بدون مشکل در سایت های گیمینگ احراز هویت نمائید. وریفای ایران با ارائه ی پکیج های هویتی به همراه پیش نیاز های وریفای در سایت های گیم، به شما یک هویت غیر ایرانی و قبض تایید آدرس سکونت شما در خارج می دهد که بتوانید با خیال آسوده به فعالیت بپردازید

  • بله قطعاً؛ سایت وریفای‌ایران تنها سایتی در ایران است که با داشتن نماد اعتماد از بهترین سامانه های پرداخت، و به صورت حضوری با جذب اعتماد شما در این عرصه فعالیت می کند .

وریفای‌آی‌آر تقریباً احراز هویت در برترین و معتبرترین سایت های گیمینگ را انجام می دهد و در این زمینه تمامی پیش نیاز ها را بصورت پکیج ارائه میدهد. شما با استفاده از این پکیج ها میتوانید در اکثریت سایت های مرتبط به بازی و حتی سایر سایت های خارجی غیر مرتبط وریفای کنید و با پرداخت یک بار هزینه تمامی تحریم ها را دور بزنید 

وریفای ایران در این راستا از پکیج های متنوعی استفاده کرده است.. همانطور که میدانید ، تایید هویت غیر ایرانی شما در سایت های خارجی و اثبات محل سکونت شما در خارج از ایران به صورت فرضی، تنها یکی از خدمات وریفای ایران است 

قطعا خیر .. پکیج های ما برای اکثریت سایت های خارجی کاربرد دارد. مگر اینکه سایت مورد نظر ،کشور ثانویه ی شما را نیز تحریم کرده باشد. البته وریفای ایران حتی الامکان پکیجی را پیشنهاد میدهد که درصد ریسک بسیار کمی داشته باشد و بتوانید با یک بار پرداخت در صد ها سایت خارجی تحریم کننده وریفای کنید.