هویت سایت های فریلنسری

فهرست مطالب

معرفی سایت های فریلنسری خارجی و ممنوعیت احراز هویت حساب فریلنسر های ایرانی در آنها

امروزه یکی از بهترین شغل های کاربردی فعالیت کردن در سایت های فریلنسینگ است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارند، اما نا گفته نماند که فعالیت در این سایت ها فاقد مشکل نیست! در حوزه فریلنسینگ و برون سپاری پروژه سایت های بسیاری وجود دارند که بسیاری از آنها خارجی هستند و احتمالاً همانطور که می دانید ما ایرانیان برای فعالیت در آنها تحریم شده ایم؛ این یعنی امکان فعالیت و انجام پروژه در اکثر سایت های خارجی برای ما ایرانیان در حالت عادی ممکن نیست. از سوی دیگر فعالیت در سایت های فریلنسینگ ایرانی و داخلی ممکن است از نظر برخی فریلنسرها اذیت کننده باشد زیرا مابین درآمد حاصل از انجام پروژه در سایت های فریلنسینگ ایرانی و خارجی فاصله بسیاری وجود دارد. در ادامه راجع به سایت های معروف و مشهور فریلنسینگ خارجی با شما صحبت خواهیم کرد؛ از اینکه در ادامه این محتوا با ما همراه هستید بسیار خرسندیم!

آشنایی با سایت‌های فریلنسینگ و فریلنسرها

سایت‌های فریلنسینگ که در سرتاسر اینترنت وجود دارند که احتمالاً تا کنون تبلیغات آنها به چشم‌تان خورده است محل بسیار مناسبی است برای افرادی که قصدشان بر این است که به صورت پروژه‌طور کار کنند و کارهایشان حالت کارمندی نداشته باشد. درآمد حاصل از انجام پروژه و انجام دادن درخواست کارفرمایان مبلغ قابل توجهی است، البته ناگفته نماند که درآمد فریلنسرها بسته به نوع مهارت و تخصص آنها متفاوت است. به عنوان مثال درآمد یک طراح سایت، برنامه‌نویس، گرافیست و تایپیست با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد و گوناگون است. جالب است بدانید عبارت سایت فریلنسینگ و فریلنسرینگ جزء پرتکرار ترین عبارت های جستجو شده در موتورهای جستجو کننده است و این نشان دهنده این است که سایت های فریلنسینگ طرفدران زیادی دارند و تا حدی پاپ هستند. هر چه جلوتر می رویم و زمان می‌گذرد توجه افراد به سایت های فریلنسینگ بیشتر می شود زیرا همانطور که می دانید استفاده و کاربردهای دیوایس‌های الکترونیکی رو به افزایش است.

سایت‌های فریلنسینگ خارجی، مزیت‌ها و عیوب

طبیعی است که سایت های فریلنسینگ از مبلغ پروژه مقداری را به عنوان فی (کارمزد) برداشت کنند و درصد این مبلغ در سایت‌های فریلنسینگ خارجی کمی بیشتر از سایت‌های فریلنسینگ ایرانی است؛ البته این مقدار بسیار قابل توجه نیست. از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که بسیاری از سایت‌های فریلنسینگ خارجی برای شروع فعالیت فریلنسر از فریلنسر حق عضویت و مدارک شناسایی دریافت می کنند، اینجاست که کار فریلنسر ایرانی سخت می شود زیرا همانطور که گفتیم ما برای فعالیت در اکثر سایت‌های فریلنسینگ خارجی تحریم هستیم و اجازه فعالیت نداریم. خوب است بدانید در یکی از سایت‌های فریلنسینگ که نام آن Freelancer است باید همیشه مبلغی در حساب فریلنسر باشد تا سایت کارمزد را از آن کم کند و این در برخی مواقع مشکل ساز است.

سایت‌های فریلنسینگ ایرانی، مزیت‌ها و عیوب

اکنون نوبت به سایت های فریلنسینگ ایرانی رسیده است که قصد داریم راجع به آنها صحبت کنیم، سایت‌های فریلنسینگ ایرانی دو عیب کلی دارند البته نه همه‌ی آنها؛ برخی از آنها به دلیل امکانات کم و رابط کاربری نامناسب مورد توجه قرار نمی گیرند و از طرفی دیگر درآمد حاصل از انجام پروژه در سایت‌های فریلنسینگ ایرانی کمی پایین‌تر از حد معمول است اما ما شاهد این عیب در سایت‌های فریلنسینگ خارجی نیستیم و این به این دلیل است که سطح رشد اقتصادی در کشورهای گوناگون، متفاوت است.

 

بررسی سایت خارجی فریلنسینگ فریلنسر  (Freelancer)

یکی از سایت‌های نخستین که در حوزه فریلنسرینگ و برون سپاری پروژه فعالیت خود را آغاز نمود سایت فریلنسر بود، البته خوب است بدانید که سایت فریلسنر یکی از برترین سایت‌های فریلنسینگ است اما برای ایرانیان مشکل هایی ایجاد می‌کند که شاید گزینه مناسبی برای فعالیت در حوزه فریلنسینگ نباشد. این را نیز خوب  است بدانید که این سایت حدود ۵۰ میلیون کاربرد دارد و بسیار پاپ است.

بررسی سایت خارجی فریلنسینگ آپ‌ورک  (UpWork)

سایت آپ‌ورک نیز یکی از بهترین سایت‌های فریلنسینگ خارجی است که مزیت‌های زیادی دارد، اما ناگفته نماند که برداشت درآمد حاصل از انجام پروژه‌ها آسان نیست و باید از سایت‌های نقد کننده درآمدهای ارزی استفاده کنید. از طرفی دیگر سایت آپ‌ورک نیازمند وی‌پی‌ان است و ایرانیان نمی‌توانند به طور مستقیم با آی‌پی ایران وارد این سایت شوند. این یکی از عیب‌های این سایت است که در ایران قابل توجه است.

 

بررسی سایت خارجی فریلنسینگ فایور  (Fiverr)

سایت فایور در حوزه فریلنسینگ یکی از برترین سایت ها محسوب می‌شود. سایت فایور مزیت‌های بسیار زیادی از جمله گارانتی پرداخت دست‌مزد، گارانتی نبود افراد بی‌تخصص و گارانتی نبود پروژه‌های نامتعارف و عجیب را به شما می‌دهد و شما دیگر از بابت دریافت دست‌مزد نگران نخواهید بود. از سوی دیگر نیز باید توجه داشته باشید که این سایت نیز نیاز به احراز هویت دارد.

 

راه‌های دور زدن تحریم‌ها و فعالیت در سایت‌های فریلنسینگ خارجی

یکی از بهترین راه‌های دور زدن تحریم‌های کنونی و بدست آوردن توانایی احراز هویت در سایت‌های فریلنسینگ خارجی، استفاده از سایت وریفای‌ ایران است. سایت وریفای‌ آی‌آر بهترین سایت برای دور زدن تحریم‌های سایت‌های خارجی اعم از سایت‌های فریلنسینگ خارجی است. سایت وریفای‌آی‌آر با ارائه خدمات مربوط به احراز هویت از جمله پیش نیاز های هویتی فیزیکی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی و فاقد هرگونه مشکلی احراز هویت خود را انجام دهید و فعالیت خود را در حوزه فریلنسینگ در سایت مورد نظرتان آغاز کنید!

سخن نهایی

حالا که با مزیت‌ها و عیوب سایت‌های فریلنسینگ ایرانی و خارجی آشنا شده‌اید ممکن است قصد داشته باشید در سایت‌های فریلنسینگ خارجی فعالیت خود را شروع کنید، در ادامه این راه نیاز به احراز هویت و پرداخت حق عضویت دارید که کار آسانی نیست! اما قصه همین‌جا تمام نمی‌شود و شما می‌توانید برای ممکن ساختن احراز هویت در سایت‌های فریلنسینگ خارجی از سایت وریفای‌ ایران  کمک بگیرید! سایت وریفای‌آی‌آر به شما کمک می‌کند تا در هر سایت خارجی فریلنسینگ احراز هویت کنید و بدون هیچ‌گونه مشکلی فعالیت خود را آغاز نمائید.

سوالات متداول در مورد احراز هویت در سایت های فریلنسری تحریم کننده

با مطالعه مطلب، بسته به شرایط خودتان می‌توانید انتخاب کنید که در کدام سایت‌ها فعالیت کنید، مشکلات فعالیت و احراز هویت در سایت‌های فریلنسینگ خارجی به راحتی با سایت وریفای‌ ایران قابل حل شدن است.

به طور کلی نمی‌توان نظر قطعی در این باره داد؛ اما به نظر می‌رسد معایب سایت‌های فریلنسینگ خارجی از جمله احراز هویت و برداشت مزیت‌های آنها در ایران را می‌پوشاند اما زمانی که سایت وریفای‌آی‌آر وارد می‌شود می‌توان گفت مزیت‌های کار کردن و کسب درآمد دلاری حاصل از سایت‌های فریلنسینگ خارجی بیشتر نیز می‌شود.

سایت وریفای‌آی‌آر به شما ‌کمک می‌کند تا بدون مشکل در سایت‌های فریلنسینگ خارجی و … احراز هویت نمائید. وریفای ایران با ارائه ی پکیج های هویتی به همراه پیش نیاز های وریفای در سایت های فریلنسری، به شما یک هویت غیر ایرانی و قبض تایید آدرس سکونت شما در خارج می دهد که بتوانید با خیال آسوده به فعالیت بپردازید

  • بله قطعاً؛ سایت وریفای‌ایران تنها سایتی در ایران است که با داشتن نماد اعتماد از بهترین سامانه های پرداخت، و به صورت حضوری با جذب اعتماد شما در این عرصه فعالیت می کند .

وریفای‌آی‌آر تقریباً احراز هویت در برترین و معتبرترین سایت‌های فریلنسینگ خارجی را انجام می‌دهد و در این زمینه تمامی پیش نیاز ها را بصورت پکیج ارائه میدهد. شما با استفاده از این پکیج ها میتوانید در اکثریت سایت های فریلنسری و حتی سایر سایت های خارجی غیر مرتبط وریفای کنید و با پرداخت یک بار هزینه تمامی تحریم ها را دور بزنید 

وریفای ایران در این راستا از پکیج های متنوعی استفاده کرده است.. همانطور که میدانید ، تایید هویت غیر ایرانی شما در سایت های فریلنسری خارجی تنها یکی از مراحل وریفای است و قطعا شما باید یک حساب ارزی اینترنتی همانند پی پال ، برای برداشت درآمد های خود معرفی نمایید. پی پال و امثالهم ، علاوه بر مدارک هویتی به مستر کارت و یا ویزا کارت نیاز دارد که تیم وریفای ایران تمامی این موارد را در اختیار شما میگذارد. اما کارت اعتباری و حساب پی پال هزینه ی جداگانه دارد و شامل پکیج های اصلی نمی باشد. شما میتوانید از این لینک پکیج های اصلی و از طریق این لینک، مستر کارت پیش پرداخت پنج ساله برای وریفای پی پال و اسکریل و … خریداری کنید

قطعا خیر .. پکیج های ما برای اکثریت سایت های خارجی کاربرد دارد. مگر اینکه سایت مورد نظر ،کشور ثانویه ی شما را نیز تحریم کرده باشد. البته وریفای ایران حتی الامکان پکیجی را پیشنهاد میدهد که درصد ریسک بسیار کمی داشته باشد و بتوانید در صد ها سایت خارجی تحریم کننده وریفای کنید.

اکانت های وریفای شده فریلنسری و برنامه نویسی :