پی پال

فهرست مطالب

تا کنون پیش آمده است که قصد داشته باشید از یک فروشگاه آنلاین خارجی خرید کنید و یا درآمد خود را به یک حساب ارزی یا اینترنتی معتبر واریز کنید؟ قطعاً پاسخ شما بله است؛ امروزه تقریباً بیشتر تراکنش‌ها و انتقال‌های سرمایه به صورت آنلاین انجام می‌شود. البته این به این معنی نیست که تمامی شرکت‌هایی که خدمات حساب‌های آنلاین را ارائه می‌دهند معتبر هستند، این‌طور نیست. سایت‌های مشهور و معتبری در زمینه خدمات حساب‌های ارزی و اینترنتی وجود دارند، همچون پی پال، وب مانی و اسکریل که خدمات آنها نیز واقعاً مورد پسند اکثر افراد است و نیاز آنها را در رابطه با یک حساب ارزی و اینترنتی برطرف می‌کند. از سوی دیگر لازم است بدانید که احراز هویت در تک تک این سایت‌ها کار راحتی نیست بلکه بسیار دشوار است! با توجه به اینکه چنین سایت‌های خدمات دریافت و برداشت پول را میسر می‌کنند پس باید امنیت بسیار بالایی داشته باشند تا دارایی‌ها و سرمایه‌ی کاربرانشان به خطر نیفتد. در کشورمان ایران، افراد به راحتی نمی‌توانند در سایت پی پال، اسکریل، وب مانی و موارد مشابه احراز هویت نمایند و کار خود را انجام دهند، زیرا ما برای استفاده از این ابزارها تحریم شده‌ایم؛ در ادامه با ما همراه باشید تا روش‌هایی برای گذشتن از تحریم در زمینه حساب‌های ارزی و اینترنتی همچون پی پال و … به شما ارائه دهیم. از اینکه در ادامه همراه ما هستید به‌شدت خشنود هستیم!

حساب اسکریل

حساب ارزی و اینترنتی، نردبان جابه‌جایی و صندوق نگهداری سرمایه 

در ابتدا بهتر است با حساب‌های ارزی اینترنتی شما را آشنا کنیم، این حساب‌ها همانطور که از نامشان مشخص است حساب‌های اینترنتی هستند که ویژگی‌ها و مدل‌های گوناگونی دارند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه ارزهای قابل واریز و برداشت حساب‌های اینترنتی ارزی نیز توسعه یافته است و دیگر انگشت شمار نیست، برای مثال در حساب اینترنتی ارزی پی پال که بسیار معروف است ما می‌توانیم انواع گوناگونی از ارزها را علاوه بر دلار، واریز و برداشت کنیم. در واقع در حساب‌های اینترنتی ارزی افراد توانایی سرمایه‌گذاری با ارزهای رایج را دارند؛ ارزهای رایج عبارت‌اند از: دلار، یورو، ارز دیجیتال تتر، بیت‌کوین، اتریوم و … که همگی بسیار آشنا هستند. در ادامه حساب‌های اینترنتی ارزی معروف را برای شما بررسی خواهیم کرد.

ارزی

حساب پی‌پال، مشهور دنیای حساب‌های اینترنتی و ارزی

جالب است بدانید که کمپانی پی‌پال در سال ۱۹۹۹ ایجاد شد. کمپانی پی پال نخست با عنوان کانفینیتی (Confinity) شروع به فعالیت کرد و توسعه یافت که در سال ۲۰۰۱ طی قراردادهایی با یک سازمان مالی ترکیب شد و نام آن تغییر کرد به نامی که ما امروزه آن را می‌شنویم، نام مشهور پی‌پال. سال‌های نخست فعالیت کمپانی پی‌پال بسیار بد سپری شد زیرا همانطور که می‌دانید تمام استارت‌آپ‌های نوین مشکلاتی را به همراه دارند؛ مشکلات رایجی که در سال‌های نخست پی‌پال با آنها دست و پنجه نرم می‌کرد عبارت‌اند از: نا آشنایی افراد با پی‌پال و پاپ نبودن، هک شدن حساب‌های پی‌پال توسط رخنه‌گر(هکر)ها و … که کار را روز به روز برای کمپانی سخت‌تر و تلخ‌تر می‌کرد. البته داستان به اینجا ختم نمی‌شود و کمپانی پی‌پال به مشکلات غلبه می‌کند تا اینکه ما امروز آن را پر قدرت در سر جایش مشاهده می‌کنیم. سیستم حساب اینترنتی ارزی پی‌پال به کاربران اجازه می‌دهد تا بتواند در کمال امنیت سرمایه‌ی خود را نگهداری و یا جابه‌جا کنند، البته در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین! البته که با پی‌پال می‌توانید از سایت‌هایی همچون آمازون، بست‌بای و … خرید کنید.

وب مانی

بررسی سیستم پرداخت الکترونیک و حساب وب‌مانی

سیستم پرداخت الکترونیک و حساب وب‌مانی علاوه بر اینکه یک حساب اینترنتی ارزی جهانی است خدمات بسیار خوبی نیز ارائه می‌دهد، کاربران با استفاده از حساب اینترنتی ارزی وب‌مانی قادر هستند تا با سرعتی بالا و امنیتی فوق‌العاده ارزها یا سرمایه خود را نگهداری، جابه‌جا یا حتی از سایت‌های اینترنتی وسایل مورد نیازشان را تهیه کنند. وب‌مانی نیز مشابه پی‌پال است. دانستنی است که بدانید وب‌مانی توسط کشور روسیه راه‌اندازی شده و خوشبختانه به کاربران ایرانی خدمت ارائه می‌کند. وب‌مانی و سیستم پرداخت الکترونیکش در سال ۱۹۹۸ در روسیه راه اندازی شد که همانند پی‌پال مورد استقبال افراد قرار گرفت. از ویژگی‌های جالب و مفید وب‌مانی می‌توان به غیرقابل برگشت بودن تراکنش، ناشناس بودن اشاره کرد.

اینترنتی

آشنایی با حساب اینترنتی و ارزی اسکریل و خدمات آن

طبیعی است که نوبت به حساب اینترنتی ارزی اسکریل می‌رسد! حساب اینترنتی ارزی اسکریل همانند دو حساب اینترنتی ارزی وب‌مانی و پی‌پال که در بالا نام بردیم خدمات ارائه می‌‌کند، البته با کمی تفاوت! این حساب اینترنتی ارزی با کارمزدهایش شناخته می‌شود چون کمی بالاتر از حد معمول و در مقایسه با پی‌پال و وب‌مانی است. ارزهای موجود و قابل تبادل در حساب اینترنتی ارزی اسکریل حدود ۵۰ نوع هستند که بسیار رایج‌اند. البته یکی از امکانات جالب حساب اینترنتی ارزی اسکریل این است که تقریباً می‌توان گفت محدودیتی از نظر مبلغ جابه‌جایی ندارد و شما هر مبلغی را که بخواهید (در صورت وجود اعتبار لازم) می‌توانید جابه‌جا کنید. از سوی دیگر باید بدانید که اسکریل ایرانیان را تحریم کرده و کاربران ایرانی نمی‌توانند به صورت عادی احراز هویت کنند و از خدمات اسکریل استفاده کنند. در ادامه به شما راه‌حل‌هایی را معرفی می‌کنیم که بتوانید از خدمات اسکریل و پی‌پال یا دیگر حساب‌های اینترنتی ارزی استفاده کنید.

احراز هویت در حساب‌های ارزی و اینترنتی چگونه است و وریفای ایران چه خدماتی به ما ارائه می‌کند؟

در بالاتر گفتیم که احراز هویت در حساب‌های اینترنتی ارزی معروف همچون پی‌پال، اسکریل و … نیازمند راه‌حلی کاربردی است چون این حساب‌های اینترنتی ارزی ایرانیان را در دام تحریم انداخته‌اند؛ سایت وریفای ایران به همین منظور و گذشتن از تحریم‌های ظالمانه پا به میدان گذاشته است و به کاربرانی که نیاز به حساب‌های اینترنتی ارزی یا احراز هویت در آنها دارند خدمات بسیار جالبی ارائه می‌کند. با استفاده از خدمات وریفای ایران به راحتی می‌توانید در حساب‌های ارزی اینترنتی احراز هویت کرده و از خدمات آنها بهره لازم را ببرید.

حرف نهایی

اگر قصد دارید که یک حساب اینترنتی ارزی ایجاد کنید و یا نیاز به خدمات در رابطه با احراز هویت در سایت‌های اینترنتی دارید، وریفای ایران در خدمت شماست! با مراجعه به سایت وریفای ایران و تهیه خدمات می‌توانید به راحتی تمام در حساب‌های اینترنتی ارزی احراز هویت نمائید و کارهایتان را در این حوزه به سرانجام برسانید.

سوالات متداول در مورد احراز هویت در سایت های پرداخت ارزی

سایت وریفای‌آی‌آر به شما ‌کمک می‌کند تا بدون مشکل در سایت های پرداخت ارزی احراز هویت نمائید. وریفای ایران با ارائه ی پکیج های هویتی به همراه پیش نیاز های وریفای در حساب های ارزی و اینترنتی، به شما یک هویت غیر ایرانی و قبض تایید آدرس سکونت شما در خارج می دهد که بتوانید با خیال آسوده به فعالیت بپردازید

  • بله قطعاً؛ سایت وریفای‌ایران تنها سایتی در ایران است که با داشتن نماد اعتماد از بهترین سامانه های پرداخت، و به صورت حضوری با جذب اعتماد شما در این عرصه فعالیت می کند .

وریفای‌آی‌آر تقریباً احراز هویت در برترین و معتبرترین سایت های ارزی را انجام می دهد و در این زمینه تمامی پیش نیاز ها را بصورت پکیج ارائه میدهد. شما با استفاده از این پکیج ها میتوانید در اکثریت سایت های مرتبط به پرداخت و حتی سایر سایت های خارجی غیر مرتبط وریفای کنید و با پرداخت یک بار هزینه تمامی تحریم ها را دور بزنید 

وریفای ایران در این راستا از پکیج های متنوعی استفاده کرده است.. همانطور که میدانید ، تایید هویت غیر ایرانی شما در سایت های خارجی و اثبات محل سکونت شما در خارج از ایران به صورت فرضی، تنها یکی از خدمات وریفای ایران است 

قطعا خیر .. پکیج های ما برای اکثریت سایت های خارجی کاربرد دارد. مگر اینکه سایت مورد نظر ،کشور ثانویه ی شما را نیز تحریم کرده باشد. البته وریفای ایران حتی الامکان پکیجی را پیشنهاد میدهد که درصد ریسک بسیار کمی داشته باشد و بتوانید با یک بار پرداخت در صد ها سایت خارجی تحریم کننده وریفای کنید.

اکانت های وریفای شده حساب های ارزی و اینترنتی :