از ساعت 12 الی 22 پاسخگو هستیم      |      مرکز تماس :   ۹۱۰۳۱۸۲۹ ۰۲۱       91099392  021   |   مشاور فروش :    09999939505  09010103004  09010104001   |   پشتیبانی :   09999398044  09999939707

وریفای و احراز هویت در کوکوین

98338 تصویر 2

وریفای و احراز هویت در کوکوین یکی از صرافی های معتبر

صرافی های زیادی با هدف مبادلات ارز دیجیتال مشغول به فعالیت هستند که یکی از معتبرترین های آنها، صرافی کوکوین می باشد. باید مراحل احراز هویت در کوکوین را به طور کامل انجام دهید تا بتوانید از طریق این صرافی فعالیت نمایید. این صرافی بهترین خدمات را در مبادلات ارز دیجیتال ارائه کرده و از لحاظ کارمزد و نحوه کار جایگزینی مناسب برای صرافی بایننس می باشد.

احراز هویت در کوکوین

به منظور استفاده از خدمات صرافی کوکوین باید احراز هویت کوکوین را انجام دهید و مدارک لازم برای این کار را ارائه نمایید. بدین منظور می توانید برنامه احراز هویت دو مرحله ای گوگل را دانلود نمایید. مزیت این برنامه در این است که می توانید آن را بر روی تلفن همراه نصب نمایید. البته باید بدانید که احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری نمی باشد.

98338 تصویر 1

سطوح احراز هویت در کوکوین

صرافی کوکوین دارای ۳ سطح برای احراز هویت در کوکوین می باشد که عبارت است از حساب احراز نشده، حساب احراز شده شخصی و حساب تایید شده نهایی که در میزان مبادلات شما و اجازه ای که در این زمینه به شما داده می شود با یکدیگر تفاوت دارند.

ثبت نام و باز کردن حساب کوکوین

برای آموزش احراز هویت کوکوین باید اول وارد سایت کوکوین شده و در صفحه اصلی sign up را انتخاب نمایید. پس از آن در فرمی که پیش روی شماست می توانید از دو طریق تلفن همراه یا ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید که آیتم تلفن همراه برای افراد ساکن ایران فعال نمی باشد. یک رمز قدرتمند ۷ رقمی انتخاب نمایید. گزینه Terms of use را برای استفاده از خدمات انتخاب کنید. کد تاییدی که به ایمیل شما ارسال شده را وارد و ثبت نام نمایید. مراحل ثبت نام شما به پایان رسیده است.

98338 تصویر 2

امکان فعال سازی حساب بلاک شده

سوالی که برای برخی از کاربران مطرح می شود این است که آیا می توان رفع مسدودی حساب کوکوین را داشت با توجه به اینکه احراز هویت در کوکوین به طور کامل انجام شده است. در پاسخ باید گفت بله اما برای کاربران ایرانی بسیار مشکل تر می باشد و برای انجام آن باید با پشتیبانی ارتباط برقرار کرد. مابقی انجام کار را از طریق سایت های معتبر در گوگل می توانید بیابید.

مدارک خارجی برای وریفای کوکوین

به راحتی می توانید برای ثبت نام در وریفای کوکوین به سایت های معتبر مراجعه کرده و یا از طریق گوگل آموزش وریفای کوکوین و مراحل آن را بیاموزید. برای تکمیل ثبت نام باید مدارک و مواردی را در بخش ثبت نام وارد نمایید. از جمله نام کشور، نام و نام خانوادگی، نوع مدرک شناسایی و همچنین شماره ای به عنوان شماره شناسایی و سپس آنها را submit نمایید. اگر تمایل دارید از سطح ۲ بالاتر بروید باید در مرحله بعد تصویری از خود را بارگذاری نمایید.

به دلیل آنکه این صرافی در رتبه ۶ قرار گرفته و با توجه به تحریم ها و محدودیت هایی که برای افراد ایرانی وجود دارد، این صرافی خدمات و شرایطی را فراهم کرده تا بتوان راحت تر از قبل در معاملات ارزهای دیجیتالی شرکت کرده و مبادلات خود را در این بازار انجام داد. البته وریفای حساب کوکوین و ثبت نام و افتتاح حساب در آن معایبی نیز دارد که از آن جمله می توان به داشتن محیطی نسبتا پیچیده برای افراد تازه کار، عدم امکان ایجاد واریزهای بانکی و داشتن کارمزد بالا در معاملاتی که در آینده انجام می شود، اشاره داشت.

البته در این بین ثبت نام و احراز هویت در کوکوین مزایایی نیز برای ایرانیان دارد که از آن جمله می توان به دارا بودن پشتیبانی ۲۴ ساعته، پایین بودن کارمزد، مناسب برای معاملات spot، دارا بودن قابلیت خرید رمز ارز با فیات، حساسیت کمتر کوکوین نسبت به ایرانیان به نسبت سایر صرافی ها از جمله بایننس، قابلیت خرید سهام، امکان هک ضعیف آن به طوری که تا به امروز این اتفاق نیفتاده و همچنین حجم بالای معاملات و سطح بالای نقدینگی در این بازار اشاره داشت که باعث می شود شرایط بهتری برای کاربران و فعالان ایرانی در این عرصه ایجاد شود.

تیم وریفای ایران جهت احراز هویت در کوکوین و تمامی صرافی های ارز دیجیتال در خدمت شماست

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احراز هویت صرافی ها بروکر ها فریلنسر ها برنامه نویسان گیمر ها

با وریفای ایران

شبکه های اجتماعی

از آخرین خبر ها مطلع شوید

در خبرنامه عضو شوید

فقط مقالات مهم، خبر های مرتبط و کد های تخفیف را برایتان ارسال میکنیم

لایه باز آیدی کارت پاسپورت گواهینامه قبض فیش بانکی

مقالات مرتبط

سایت etsy

کسب درآمد از سایت Etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy  فهرست مطالب سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من

متشکریم.. ارسال با موفقیت انجام شد. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم