از ساعت 12 الی 22 پاسخگو هستیم      |      مرکز تماس :   ۹۱۰۳۱۸۲۹ ۰۲۱       91099392  021   |   مشاور فروش :    09999939505  09010103004  09010104001   |   پشتیبانی :   09999398044  09999939707

معرفی کامل صرافی گیت Gate و احراز هویت گیت

اطلاعات کامل در مورد صرافی گیت، آموزش احراز هویت گیت

آیا شما هم علاقه مند به احراز هویت گیت هستید؟ ما در این مطلب قصد داریم یبشتر درباره صرافی گیت و احراز هویت گیت صحبت کنیم و اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

صرافی گیت یکی از صرافی های بسیار محبوب در میان معامله گرهای ارز دیجیتال است که استفاده از آن می تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد. برای استفاده از این صرافی شما باید اقدام به احراز هویت گیت کنید که برای انجام این کار نیز باید مراحل خاصی را طی کنید. در صورتی که شما احراز هویت گیت را انجام ندهید امکان استفاده از بیشتر امکانات این صرافی برای شما وجود نخواهد داشت و علاوه بر این ممکن است حساب شما مسدود شود. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی صرافی گیت بپردازیم و کمی بیشتر درباره احراز هویت گیت صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص این موضوع در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه مند به استفاده از این صرافی هستید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

آشنایی با صرافی برای احراز هویت گیت

پیش از آن که بخواهیم درباره احراز هویت گیت صحبت کنیم اجازه دهید تا بیشتر با این صرافی و امکانات آن صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. گیت یکی از قدیمی ترین صرافی های بیت کوین چینی است که در سال ۲۰۱۳ توسط لین هان تاسیس شده است. در سال ۲۰۱۵ این صرافی هک شد و بیش از ۷ هزار بیت کوین از آن ربوده شد. تا سال ۲۰۱۷ این صرافی با نام  Bter.com شناخته میشد ولی پس از این که دولت کشور چین تبدیل فیات به ارز دیجیتال را ممنوع اعلام کرد نام این صرافی نیز به صرافی گیت تغییر پیدا کرد. در این صرافی روزانه بیش از ۳۵۰۰ بیت کوین معامله می شود که از نظر حجم معاملات در جایگاه خوبی نسبت به سایر صرافی های قرار دارد.

 

98350 5

ویژگی های کلیدی و مزایای این صرافی

–          یکی از مهمترین مزایای این صرافی تعداد زیادی آلتکوین ها و مارکت های مختلف در آن است که بیش از ۴۰۰ مارکت در حال حاضر در آن فعالیت دارند.

–          این صرافی دارای یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند است که در آن شما می توانید با اهرم های مختلف معامله کنید، اقدام به دریافت وام کنید یا این که در دوره های سرمایه گذاری این صرافی شرکت کنید.

–          این پلتفرم یک سرویس کم هزینه است که هزینه کمی را در ازای معاملات از شما دریافت می کند.

–          تیم سازنده صرافی گیت امنیت حساب شما را تضمین می کنند و پس از هکی که در این صرافی صورت گرفت امنیت این صرافی چندین برابر شد.

–          این صرافی پشتیبانی قوی را به مشتریان خود ارائه می دهد که شما می توانید پاسخ تمام سوالات خود را از این طریق دریافت کنید.

 

98350 4

نکات امنیتی این صرافی

احتمالا شما هم برای احراز هویت گیت علاقه مند هستید تا با نکات امنیتی این صرافی آشنا شوید و اطمینان حاصل کنید که شرایط امنیتی خوبی برای حساب شما وجود خواهد داشت. نکته قابل توجه درباره این صرافی این است که استانداردهای امنیتی مختلفی را برای کاربران پیاده سازی کرده است که استفاده از آنها برای شما مفید و کاربردی خواهد بود. از جمله این استانداردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          دریافت پیامک برای ورود دو مرحله ای

–          دریافت تاییدیه های ورود به حساب

–          رمز اضافی برای برداشت از حساب

–          کدهای ضد فیشینگ

علاوه بر موارد بالا شما می توانید در کیف پول های خود نیز استانداردهای امنیتی مختلفی را فعال کرده و امنیت حساب و کیف پول های خود را چند برابر کنید.

 

98350 3

ثبت نام و احراز هویت گیت

به علت تحریم هایی که علیه ایران صورت گرفته است امکان ثبت نام در صرافی گیت برای ایرانیان وجود ندارد و شما باید با IP کشور دیگری در این صرافی ثبت نام و احراز هویت کنید. در گام اول برای احراز هویت گیت شما باید اقدام به ثبت نام در سایت این صرافی کنید. برای این کار روی گزینه ثبت نام کلیک کرده، هشداری که مبنی بر IP های غیرمجاز است را تایید کنید و سپس اطلاعاتی که مورد است را برای ثبت نام وارد کنید. در گام بعدی شما باید برای ارتقای امنیت حساب خود رمز عبور و موارد امنیتی را اعمال کنید. در پایان نیز می توانید با کلیک روی گزینه لاگین اطلاعات خود را وارد کرده و وارد حساب کاربری خود در این سایت شوید. در این مرحله لینکی برای ایمیل شما ارسال می شود که باید با استفاده از آن حساب خود را فعال کنید. در ادامه درباره نحوه احراز هویت گیت صحبت خواهیم کرد.

 

98350 1

آموزش احراز هویت گیت

برای احراز هویت در گیت شما ابتدا باید وارد سایت این صرافی شده و در منوی سمت راست روی گزینه KYC (ID Verification) کلیک کنید. در این بخش باید گزینه Individual را انتخاب کرده تا وارد بخش Verify Now شوید. در این بخش باید اطلاعات شخصی که ایرانی نباشد را وارد کنید که از جمله این اطلاعات می توان به نام کشور، نام، نام خانوادگی و … اشاره کرد. در ادامه نیز باید لیست مدارک خود را بارگذاری کنید تا توسط تیم پشتیبانی این سایت تایید شوند. در گام آخر شما باید یک تصویر واضح از خود را در این سایت بارگذاری کنید. پس از بارگذاری تمام مدارک و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز روی گزینه Identity and safety کلیک کنید تا روند وریفای گیت برای شما به اتمام برسد. نتیجه احراز هویت توسط ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

صحبت پایانی

صرافی گیت دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال جذاب برای انجام معاملات شما است و در کنار سایر ویژگی ها از جمله امنیت و سرعت بالای معاملات می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده باشد. شما هم می توانید همین حالا با احراز هویت گیت و استفاده از این صرافی معاملات خود را در دنیای ارزهای دیجیتال انجام دهید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این خصوص به شما پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات سایت ما استفاده کنید.

جهت وریفای گیت و تمامی صرافی های ارز دیجیتال به اینجا مراجعه کنید

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احراز هویت صرافی ها بروکر ها فریلنسر ها برنامه نویسان گیمر ها

با وریفای ایران

شبکه های اجتماعی

از آخرین خبر ها مطلع شوید

در خبرنامه عضو شوید

فقط مقالات مهم، خبر های مرتبط و کد های تخفیف را برایتان ارسال میکنیم

لایه باز آیدی کارت پاسپورت گواهینامه قبض فیش بانکی

مقالات مرتبط

سایت etsy

کسب درآمد از سایت Etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy  فهرست مطالب سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من

متشکریم.. ارسال با موفقیت انجام شد. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم