از ساعت 12 الی 22 پاسخگو هستیم      |      مرکز تماس :   ۹۱۰۳۱۸۲۹ ۰۲۱       91099392  021   |   مشاور فروش :    09999939505  09010103004  09010104001   |   پشتیبانی :   09999398044  09999939707

آموزش احراز هویت بایننس

بایننس ،binance ،ورود به سایت بایننس ، دانلود binance برای اندروید

آموزش احراز هویت بایننس

در این روز‌ها که بازار ارز‌های دیجیتال و کسب درآمد از آن‌ها بسیار گرم است، استفاده از یک صرافی آنلاین معتبر نیز از بزرگترین دغدغه‌های کاربران است. تعداد قابل توجهی از صرافی‌های آنلاین وجود دارند که به عنوان صرافی‌های معتبر شناخته می‌شوند. در این میان صرافی بایننس معتبر‌ترین و معروف‌ترین صرافی آنلاین ارز‌های دیجیتال در سراسر جهان است.

به گفته بایننس، فرآیند احراز هویت آنها برای مطابقت با استانداردهای KYC طراحی شده است که به محافظت از مشتریان و سرمایه گذاران در برابر “کلاهبرداری، فساد، پولشویی و تامین مالی تروریسم کمک می کند.

 

صرافی بایننس چندی پیش ادامه استفاده از خدمات خود را مشروط به احراز هویت کاربران کرد. متاسفانه کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها نمی‌توانند با احراز هویت خود صرافی بایننس از خدمات آن استفاده کنند.

در این مطلب به بررسی روش‌هایی پرداخته شده که کاربران ایرانی نیز بتوانند در این صرافی آنلاین احراز هویت بکنند.

آموزش احراز هویت بایننس

در این مطلب به صورتی است که مانع فعالیت کاربران ایرانی نشود. با امتحان روش‌های ارائه شده کاربران ایرانی مایل به عضویت در بایننس می‌توانند قوانین صرافی آنلاین بایننس را دور بزنند. برای یادگیری این روش‌ها تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

لیست ارزهای صرافی بایننس

  1. Ethereum
  2.  Usd Coin
  3.  Ripple
  4. True Usd
  5.  Binance Usd
  6. Yield Guild Games
  7.  Dodo
  8. Solana 
  9. Bitcoin Cash
  10.  Binancecoin 

روش های احراز هویت بایننس

 

صرافی بایننس برای ایرانیان

دراین مطلب چهار روش احراز هویت در بایننس  برای ایرانیان ساکن در داخل و خارج از کشور معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانند مراحل احراز هویت بایننس خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

۱-احراز هویت در بایننس برای ایرانیان خارج از کشور

در صورتی که ایرانی هستید و در خارج از کشور سکونت دارید، می‌توانید با استفاده از مشخصات خود برای احراز هویت در بایننس اقدام کنید. ایرانیان خارج از کشوری که در کشور‌هایی اقامت دارند که در لیست تحریم‌های صرافی بایننس قرار ندارند، می‌توانند با کارت ID، پاسپورت و حتی گواهینامه رانندگی خود برای احراز هویت در بایننس اقدام کنند و از خدمات ویژه‌ صرافی بایننس استفاده کنند.
اغلب کشور های اروپایی در لیست تحریم‌ها نیستند و می‌توانید به راحتی با استفاده از کارت‌های شناسایی خود در این صرافی ارز‌های دیجیتال احراز هویت کنید.

در نظر داشته باشید که همه کشور‌های اروپایی نیز از محدودیت‌های صرافی بایننس یا محدودیت‌های قوانین کشوری در امان نیستند. برای مثال ساکنان کشور آلمان در صورتی که قصد احراز هویت در صرافی بایننس را داشته باشند، ملزم به پرداخت مالیات خواهند بود.
بنابراین توصیه می‌شود قبل از اقدام برای احراز هویت در بایننس، ساکن هر کشوری که هستید درباره قوانین آن کشور در ان زمینه تحقیق کرده و اطلاعات داشته باشید.
برای مشاهده کشورهای مورد تحریم صرافی بایننس کلیک کنید.

علاوه بر آگاهی از قوانین کشوری از قوانین و محدودیت‌های احتمالی بایننس برای کشور مورد نظر نیز اطلاعات جمع‌آوری نمایید.

آموزش احراز هویت بایننس

۲-احراز هویت برای افرادی که دوستانی خارج از ایران دارند

این روش را تنها به افرادی توصیه می‌کنیم که دوستان و اقوام بسیار مورد اعتمادی در خارج از ایران دارند. در واقع توصیه چندان معتبری نیست.
در این روش می‌توانید اطلاعات خود را برای افتتاح حساب و وریفای بایننس در اختیار فرد مورد اعتمادی که در خارج از کشور زندگی‌ می‌کند قرار دهید.از او بخواهید به جای شما احراز هویت در بایننس را انجام دهد.

توجه داشته باشید که اطلاعاتی که باید در اختیار فرد مورد نظر قرار دهید شامل نام کاربری، گذرواژه و کد تایید دو مرحله ای شما خواهد بود.

در صورتی که در آینده نیز به مشکلی برخورد کنید، می‌توانید از همان شخص بخواهید مشکل ایجاد شده در اکانت شما را پیگیری کند.
نکته منفی که درباره این روش وجود دارد این است که شما همه اطلاعات شخصی حساب خود را در اختیار فرد دیگری قرار می‌دهید. در این صورت آن شخص در هر زمانی می‌تواند به حساب شما دسترسی پیدا کند.
حتی اگر این فرد کد تایید دو مرحله‌ای گوگل شما را در اختیار نداشته باشد، می‌تواند به راحتی و با طی چند مرحله این کد را به دست بیاورد.
بنابراین تنها در صورتی از این روش استفاده کنید که شخص مورد نظر شما صلاحیت کافی انجام این کار را داشته باشد.

 

۳-احراز هویت بایننس با دریافت پول

اگر از فعالان بازار ارز‌های دیجیتال باشید حتما در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی با افرادی برخورد کرده‌اید که در ازای دریافت پول احراز هویت بایننس را برای شما انجام می‌دهند. اعتماد به این افراد دو مشکل بزرگ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.  اولین مشکلی که برای کاربران ایجاد خواهد شد در قسمت قبلی اشاره کردیم. دسترسی یک شخص غریبه به اطلاعات حساب کاربری بسیار نا‌مطمئن است و ریسک زیادی دارد.

یکی دیگر از معیاب این روش این است که تعداد زیادی از افرادی که اقدام به تبلیغ و دریافت هزینه از کاربران می‌کنند، به روش‌های جدید احراز هویت در بایننس آشنایی ندارند. در جدید‌ترین روش احراز هویت در بایننس شخص باید یک ویدئو از خود در سایت آپلود کند که نشان دهنده این است که این شخص ربات نبوده و یک انسان است. به دلیل اینکه سایر افراد چنین ویدئویی از صاحب حساب کاربری ندارند، نمی‌توانند یک اکانت وریفای شده بایننس به کاربران ارائه دهند. به همین دلیل هزینه‌های پرداخت شده توسط کاربران که گاه رقم‌های زیادی هستند نیز از دست می‌رود.

۴-احراز هویت بایننس توسط کاربر

بهترین و امن‌ترین راه برای احراز هویت در بایننس همین روش است. البته لازم است در این روش نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید با موفقیت اکانت خود را در این صرافی آنلاین وریفای کنید. در این روش همه مراحلی که برای احراز هویت در بایننس مورد نیاز است توسط خود شما انجام خواهد شد. مراحلی مانند ارسال ویدئو، ارسال عکس و تکمیل مشخصات را انجام می‌دهید و تنها در صورت بروز مشکل در مراحل از شخصی که قبلا این مراحل را طی کرده باشد کمک و راهنمایی می‌گیرید. کافی است که بتوانید مراحل دریافت کد دو مرحله ای Google Authenticatorرا به درستی طی کنید. پس از آن مشکلی در استفاده از اکانت خود نداشته و به کمک کسی نیاز ندارید.

لازم به توضیح است وریفای ایران پیش نیاز های لازم برای احراز هویت ایرانیان در بایننس، با مشخصات و تصویر خودشان در اختیارشان قرار میدهد که میتوانید با خیال راحت به فعالیت بپردازید

نکاتی که ایرانیان باید رعایت کنند

در ابتدای متن اشاره داشتیم که استفاده از خدمات بایننس برای ایرانیان ممنوع شده است. بنابراین احراز هویت در این صرافی برای ایرانیان کار راحتی نخواهد بود. هنگام انجام وریفای بایننس باید به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید.

هرگز هنگام احراز هویت از مشخصات ایرانی مانند کارت ملی یا پاسپورت ایرانی استفاده نکنید. در صورتی که اکنت شما توسط بایننس بلاک شده باشد، زمانی که با مشخصات ایرانی اقدام به احراز هویت در این صرافی بکنید، محدودیت‌های بسیار بیشتری توسط بایننس برای شما اعمال خواهد شد.

هنگام انجام مراحل احراز هویت در بایننس از vpn استفاده کنید. هر زمانی که قصد وارد شدن به اکانت خود در این صرافی را دارید اطمینان کسب کنید که با استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده آ‌ی‌پی موفق به تغییر آی‌پی خود شده‌اید.

دقت داشته باشید که با آی‌پی کشور‌های تحریم شده مانند ایران و امریکا وارد این صرافی نشوید. در غیر این صورت سایت به شما هشدار خواهد داد که با آی‌پی کشور تحریمی وارد دسایت شده اید. البته در صورتی که اکانت شما وریفای شده باشد، صرافی بایننس به دلیل آی‌پی محدودیتی برای حساب شما ایجاد نخواهد کرد.

استفاده مکرر از آی‌پی کشور‌های تحریمی باعث می‌شود بایننس اکانت شما را بلاک کند. برای مثال در صورتی که ۴ الی ۵ بار از این آی‌پی‌ها استفاده کنید اکنت شما با مشکلی مواجه نمی‌شد ولی اگر همیشه از این آی‌پی‌ها استفاده کنید ممکن است اکانت شما از طرف بایننس بلاک شود

جهت وریفای بایننس و تمامی صرافی های ارز دیجیتال به اینجا مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهی در مورد “آموزش احراز هویت بایننس

  1. passgame گفت:

    بسیار عالی بود، ممنون بابت خدمات خوبتون، خیلی عالی و بدون هیچ مشکلی انجام شد، خدایی رقیب ندارید 🌹
    مدیریت passgame.ir

    1. امیری گفت:

      ممنون که نظرتونو به اشتراک گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احراز هویت صرافی ها بروکر ها فریلنسر ها برنامه نویسان گیمر ها

با وریفای ایران

شبکه های اجتماعی

از آخرین خبر ها مطلع شوید

در خبرنامه عضو شوید

فقط مقالات مهم، خبر های مرتبط و کد های تخفیف را برایتان ارسال میکنیم

لایه باز آیدی کارت پاسپورت گواهینامه قبض فیش بانکی

مقالات مرتبط

سایت etsy

کسب درآمد از سایت Etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy  فهرست مطالب سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من

متشکریم.. ارسال با موفقیت انجام شد. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم