از ساعت 12 الی 22 پاسخگو هستیم      |      مرکز تماس :   ۹۱۰۳۱۸۲۹ ۰۲۱       91099392  021   |   مشاور فروش :    09999939505  09010103004  09010104001   |   پشتیبانی :   09999398044  09999939707

وبلاگ

تفاوت حساب پی پال بیزینس و شخصی

تفاوت حساب پی پال بیزینس و شخصی

درباره تفاوت بین  دو حساب پی پال بیزینس و شخصی بیشتر بدانید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهتر است؟

فهرست مطالب

اگر تصمیم به استفاده از پی پال دارید، باید بدانید که پی پال یک پلتفرم آنلاین بزرگ برای پردازش پرداخت های بین المللی است. هنگام استفاده از PayPal دو نوع حساب وجود دارد: پی پال بیزینس و شخصی. حساب بیزینسی پی پال برای صاحبان مشاغل یا بازرگانان است و دارای ویژگی های بسیار بیشتری برای صاحبان مشاغل است. PayPal Personal  یا شخصی برای کسانی است که به دنبال خرید ایمن آنلاین، پرداخت آنلاین امن و یا طبقه بندی کردن آسان صورتحساب هستند. وقتی نوبت به انتخاب بین حساب پی پال بیزینسی و حساب شخصی می رسد، مهم است که مطمئن شوید که حساب مناسب خود را انتخاب کرده اید.پس با ما در ادامه همراه باشید

حساب پی پال شخصی

اگر نیاز به ارسال پول برای خانواده یا دوستان خود دارید، حساب پی پال شخصی برای شما مناسب است. همچنین ، اگر می خواهید با خیال راحت آنلاین خرید کنید، این حساب ایده آل است. اگر تعداد کمی خدمات یا کالا می فروشید، حساب پی پال شخصی همچنان کار خواهد کرد. این حساب  برای هنرمندان یا مشاغل آزاد ایده آل است. به خاطر داشته باشید که انواع پرداخت های پذیرفته شده در مقایسه با حساب بیزینسی PayPal در مقابل حساب personal محدود است.سنجیده تر آنست قبل از انتخاب نوع حساب، زمانی را به بررسی تفاوت حساب پی پال بیزینس و شخصی اختصاص دهید.

 مزایای حساب پی پال شخصی 

ارسال و دریافت پول

هنگامی که یک حساب پی پال شخصی دارید، می توانید به راحتی بین خانواده و دوستان خود به صورت آنلاین پول ارسال و دریافت کنید.
 
خرید آنلاین
حساب پی پال شخصی راهی مطمئن برای خرید آنلاین ارائه می دهد. علاوه بر ایمنی بیشتر، استفاده از PayPal خرید آنلاین را سریعتر می کند. همچنین هنگام استفاده از PayPal برای خرید، مشوق ها و پاداش های زیادی وجود دارد.
 
هزینه ها و کارمزدها
در حساب پی پال شخصی هزینه تراکنش ها بسیار پایین است . هیچ کارمزدی برای پرداخت های درون فروشگاهی، چه بین المللی و چه داخلی پیدا نمی کنید. همچنین هیچ هزینه ای برای تبدیل ارز وجود ندارد. برای پرداخت آنلاین بین المللی ۴% کارمزد مبادله به اضافه کارمزد ثابت ارزهای خاص و ۱.۵% کارمزد تراکنش بین المللی وجود دارد.
 
 راه اندازی و استفاده آسان
راه اندازی یک حساب پی پال شخصی  آسان است. آنها کارت نقدی یا اعتباری، آدرس پستی، شماره تلفن، آدرس ایمیل، حساب بانکی و چند مورد دیگر از اطلاعات را از شما خواهند خواست. 
 
 می توانید پول بفرستید یا دریافت کنید، خرید کنید و صورتحساب بپردازید
حساب پی پال شخصی  پرداخت قبوض، خرید اقلام و ارسال یا دریافت پول را ساده می کند. در واقع یکی از بزرگترین مزیت های حساب شخصی پی پال، سهولت در ارسال پول است.
 
حفاظت از خریدار 
اگر چیزی می خرید و آن طور که نشان داده نیست، پی پال وجوهی را برای مواردی که به اشتباه معرفی شده اند، برمی گرداند. همچنین پیشنهادهای ویژه PayPal را با حساب خود دریافت خواهید کرد.
 

 معایب حساب پی پال شخصی 

۱. ویژگی های محدود در مقایسه با یک حساب بیزینس پی پال
هنگام استفاده از حساب پی پال شخصی، به اندازه حساب پی پال بیزینس دارای امکانات کمتری خواهید بود. شما حداقل گزینه های پرداخت را برای خرید آنلاین خواهید داشت.
 
۲. کارمزد معاملات
برای برخی از تراکنش ها، مانند پرداخت، کارمزدی وجود دارد. شما همچنین هزینه کالا و خدمات PayPal را خواهید داشت. با این حال، هزینه ای برای ارسال وجوه بین خانواده و دوستان نخواهید داشت. 
 
۳. محدودیت در مبالغ تراکنش
اگر بیش از تعداد معینی تراکنش انجام می دهید، محدودیت هایی خواهید داشت.اما با حساب بیزینس پی پال، این موضوع متفاوت خواهد بود.

 حساب پی پال بیزینس 

جساب پی پال بیزینس ، حساب پی پال شخصی

مانند حساب پی پال شخصی ، حساب پی پال بیزینس امکانات بیشتری را برای کمک به نیازهای روزانه شما به عنوان صاحب کسب و کار ارائه می دهد. شما این امکان را خواهید داشت که به صورت یکپارچه صورتحساب صادر کنید و آن را با حسابداری خود ادغام کنید. حتی بدون نرم افزار حسابداری، می توانید به راحتی با حساب پی پال بیزینس خود فاکتور ارسال کنید.در اینجا میخواهیم نگاهی دقیق تر به برخی از مزایا و معایب حساب پی پال بیزینس داشته باشیم:
 
پذیرش پرداخت با کارت اعتباری
هنگام استفاده از حساب پی پال بیزینس، می توانید مطمئن باشید که پرداخت با کارت های اعتباری اصلی به راحتی پذیرفته می شود.
پرداخت سفارشی
با حساب پی پال بیزنس گزینه های بیشتری دارید. اگر مشتریان شما دارای اشتراک هستند، تنظیم آن آسان خواهد بود. همچنین می‌توانید کارهایی مانند تنظیم مجدد محموله‌ها را انجام دهید.
 
صورتحساب و فاکتور
با ارتقاء به حساب پی پال بیزینس صدور صورتحساب و فاکتور بسیار آسان‌تر می‌شود. با این حال، برای دریافت پرداخت از کسانی که حساب پی پال ندارند، هزینه ای دریافت می شود.

مزایای حساب پی پال بیزینس 

۱. ویژگی های پیشرفته
با پی پال بیزینس، می‌توانید پرداخت‌های سفارشی‌سازی شده داشته باشید، پرداخت‌های کارت اعتباری را انجام دهید و سایر ابزارهای حسابداری پیشرفته در دسترس هستند.
 
۲. کاهش کارمزد تراکنش با تخفیف های حجمی
با حساب  پی پال بیزینس فرصتی برای تخفیف های حجمی و کاهش هزینه تراکنش دارید.
 
۳. گزینه های پشتیبانی مشتری 
حساب پی پال بیزنس امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتری را در کنار سایر ویژگی‌ها فراهم می‌کند تا به شما در ایجاد یک کسب‌وکار قوی کمک کند.

معایب حساب پی پال بیزینس 

۱. ممکن است کارمزدها همچنان برای برخی از تراکنش ها اعمال شود
هزینه‌های کارت نقدی ممکن است همچنان اعمال شود، فقط با نرخی متفاوت از حساب پی پال شخصی .
 
۲. برای راه‌اندازی حساب پی پال بیزنس خود، باید چند مرحله اضافی را انجام دهید، مانند نشان دادن مدرک مالکیت کسب‌وکار.
 

در این متن سعی کردیم به شما کمک کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام حساب را انتخاب کنیم؟
و متوجه شدید که برای انتخاب حساب پی پال بیزنس و شخصی باید چه مواردی را در نظر بگیرید.
حالا اگر می خواهید حساب پی پال شخصی یا حساب پی پال بیزینس داشته باشید وریفای ایران مفتخر است تا حساب پی پال را با نام و مشخصات خودتان برای شما افتتاح کند.
برای افتتاح حساب پی پال اینجا را کلیک کنید.
 

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احراز هویت صرافی ها بروکر ها فریلنسر ها برنامه نویسان گیمر ها

با وریفای ایران

شبکه های اجتماعی

از آخرین خبر ها مطلع شوید

در خبرنامه عضو شوید

فقط مقالات مهم، خبر های مرتبط و کد های تخفیف را برایتان ارسال میکنیم

لایه باز آیدی کارت پاسپورت گواهینامه قبض فیش بانکی

مقالات مرتبط

سایت etsy

کسب درآمد از سایت Etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy  فهرست مطالب سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من

متشکریم.. ارسال با موفقیت انجام شد. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم