از ساعت 12 الی 22 پاسخگو هستیم      |      مرکز تماس :   ۹۱۰۳۱۸۲۹ ۰۲۱       91099392  021   |   مشاور فروش :    09999939505  09010103004  09010104001   |   پشتیبانی :   09999398044  09999939707

وبلاگ

کسب درآمد از تراست ولت (چگونه از کیف پول تراست ولت درآمد کسب کنیم؟)

کسب درآمد از تراست ولت ، کیف پول تراست ولت ،

تراست ولت یک کیف پول ارزدیجیتال است که امکان مدیریت امن و ذخیره سازی انواع ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. تراست ولت از یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنند. این کیف پول امکان ارسال و دریافت ارزها را فراهم می‌کند و همچنین امکان مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها و موجودی حساب را نیز داراست.

تراست ولت همچنین امکاناتی مانند پشتیبانی از ارزهای متعدد، امکان تبدیل ارزها و ارسال پرداخت‌های بین‌المللی را نیز داراست. این کیف پول برای اندروید و iOS در دسترس است و همچنین نسخه وب آن نیز وجود دارد. اما چگونه امکان کسب درآمد از تراست ولت وجود دارد؟

اگر کسب درآمد از تراست ولت در ذهن شما هم سوال های زیادی به وجود آورده است و در مورد آن کنجکاو هستید ، پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فهرست مطالب

آیا کسب درآمد از تراست ولت حقیقت دارد؟

بله ؛با اینکه تراست ولت یک کیف پول رمزنگاری شده است که به شما امکان ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال مختلف را می دهد. و تراست ولت به صورت فعال هیچ فرصتی برای کسب درآمد ارائه نمی دهد، چند راه وجود دارد که به طور بالقوه می توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال ذخیره شده در تراست ولت خود درآمد کسب کنید.

روش‌های کسب درآمد از تراست ولت

استیکینگ ارزهای دیجیتال

یکی از آسانترین روش ها برای کسب درآمد از تراست ولت، استکینگ ارز دیجیتال است . استکینگ ارز دیجیتال به معنای نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال در یک کیف پول یا سیستم ذخیره سازی دیجیتال است. این فرایند امکان مدیریت امن ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد ارزهای مختلف رمزارز را در یک مکان مرکزی ذخیره کرده و به آنها دسترسی داشته باشند. برخی از ارزهای رمزنگاری شده به شما این امکان را می دهند که برای نگه داشتن و قرار دادن آنها در کیف پول خود پاداش دریافت کنید.

به عنوان مثال، اگر ارزهای دیجیتال خاصی مانند بایننس کوین (BNB) یا کاردانو (ADA) را در اختیار دارید و سهام دارید، می توانید توکن های اضافی را به عنوان پاداش به دست آورید. 

تراست ولت در حال حاضر از استیک درون برنامه‌ای برای ۲۱ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. Evmos Staking Coin (EVMOS)

  2. Stargaze Staking Coin (STARS)

  3. Cosmos Staking Coin (ATOM)

  4. Kava Staking Coin (KAVA)

  5. Terra Staking Coin (LUNA)

  6. Injective Staking Coin (INJ)

  7. Osmosis Staking Coin (OSMO)

  8. Cronos (CRO)

  9. Stride Staking Coin (STRD)

  10. Solana (SOL)

  11. BNB Beacon Chain (BNB)

  12. Kusama (KSN)

  13. Polkadot (DOT)

  14. Tron (TRX)

این ارزها تنها یک بخش از ارزهایی هستند که توسط تراست ولت پشتیبانی می‌شوند. تراست ولت همچنین در آینده ممکن است پشتیبانی از ارزهای دیگری را نیز اضافه کند.

نحوه کارکرد استیکینگ در تراست ولت

لطفاً توجه داشته باشید که این مراحل ممکن است بسته به کریپتویی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید کمی متفاوت باشد.در اینجا ما می‌خواهیم ارز دیجیتال BNB را در تراست ولت استیک کنیم.

استیکینگ در تراست والت
  • ابتدا به صفحه اصلی تراست والت خود بروید و روی گزینه EARN کلیک کنید.
  • سپس از میان لیست نمایش داده شده ارز BNB را انتخاب نمایید و اخرین گزینه یعنی STAKE را انتخاب کنید.
  • مقدار ارزی که می‌خواهید استیک کنید را انتخاب و از منوی کرکره‌ای Validator اعتباری را که می‌خواهید استفاده کنید را نیز انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب یک اعتبارسنج، «Continue» را کلیک کنید.
  • حال دستورالعمل‌های باقیمانده را برای تأیید سهام خود ادامه دهید.

فارمینگ nft

فارمینگ NFT یا farming NFT در واقع یک فرایند است که در آن، کاربران با نگه داشتن یا استفاده از NFT های خود، می‌توانند توکن‌های دیجیتالی جدیدی به نام توکن‌های فارمینگ دریافت کنند. این توکن‌های فارمینگ معمولاً مبتنی بر استاندارد ERC-20 هستند و می‌توانند برای خرید، فروش و تبادل با سایر توکن‌ها استفاده شوند.

برای شروع فارمینگ NFT در تراست والت، شما نیاز به دسترسی به یکی از پلتفرم‌های فارمینگ NFT دارید. پس از انتخاب یک پلتفرم، شما باید NFT های خود را به کیف پول تراست والت خود منتقل کنید و آن‌ها را در پلتفرم فارمینگ NFT ثبت کنید. سپس با نگه داشتن NFT های خود در پلتفرم، شما می‌توانید توکن‌های فارمینگ جدید را دریافت کنید.

در نهایت، توکن‌های فارمینگ جدیدی که دریافت می‌کنید، می‌توانند برای تجارت، خرید و فروش دیگر توکن‌ها در بازارهای متنوعی مانند Uniswap، SushiSwap و PancakeSwap استفاده شوند.

ییلد فارمینگ در تراست والت Trust Wallet

ییلد فارمینگ در DeFi شامل سپرده گذاری دارایی های رمزنگاری شده به یک پروتکل برای تامین نقدینگی برای دریافت پاداش های ییلد فارمینگ در ازای آن است.
 
اگرچه امکان دارد ییلد فارمینگ  با سهامداری اشتباه گرفته شود، تفاوت عمده آنها این است که در ییلد فارمینگ، افراد دارایی های رمزنگاری خود را برای تامین نقدینگی به استخر متعهد می کنند. در سرمایه گذاری، هدف اصلی از تعهد دارایی های رمزنگاری شما کمک به اعتبارسنجی تراکنش ها خواهد بود.
 
نقدینگی برای هر پروژه کریپتو مهم است زیرا کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که دارایی های رمزنگاری به اندازه کافی در سیستم وجود دارد تا تبادل کارآمد انجام شود. این بدان معنی است که اگر مردم با قفل کردن دارایی های خود در یک قرارداد هوشمند در فارمینگ محصول شرکت کنند، خطرات عدم نقدینگی  کاهش می یابد.
 
مانند هر نوآوری در کریپتو، ییلد فارمینگ دارای خطرات و مزایایی است. بیایید نگاهی به این موارد در زیر بیندازیم.
خطرات ییلد فارمینگ
زمانی که قیمت دارایی های کریپتو کاهش می یابد، با ضرر موقت مواجه می شوید.
قراردادهای هوشمند حاکم بر فارمینگ می تواند در برابر هک آسیب پذیر باشد که می تواند باعث از دست رفتن سرمایه شود.
تغییر نرخ بهره می تواند منجر به کاهش بازده بالقوه شما شود. برخی از پروتکل‌ها ممکن است نرخ بهره خود را در زمانی که عرضه توکن‌ها در ییلد فارمینگ زیاد است، پایین‌تر تنظیم کنند.
نقدینگی را در پلتفرم‌های DeFi افزایش می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا به طور موثر عمل کنند.
می‌توانید با سرمایه‌گذاری در پروتکل‌های مختلف ییلد فارمینگ و ایجاد سود بالقوه از همه آنها، سبد سرمایه‌گذاری خود را متنوع کنید.

وام دهی دیفای Defi 

وام دهی DeFi یا وام مالی غیرمتمرکز، کاملاً شبیه به خدمات سنتی وام دهی ارائه شده توسط بانک ها است، با این تفاوت که توسط برنامه های غیرمتمرکز P2P (DApps) ارائه می شود. پلتفرم‌های وام دهی DeFi به افراد کمک می‌کند وام بگیرند و پول قرض دهند که به دارندگان رمزارز اجازه می‌دهد درآمد قابل‌توجهی کسب کنند.

می توانید با استفاده از دارایی های رمزنگاری شده خود به عنوان وثیقه، از پلتفرم های وام دهی وام بگیرید. در اینجا، باید بهترین پلتفرم برای دریافت وام خود را شناسایی کرده و آن را به کیف پولتراست والت خود متصل کنید.

برنامه‌های وام‌دهی درون برنامه‌ای که هم اکنون تراست ولت فراهم می‌کند عبارتند از:

  • Aave
  • Compound
  • CREAM

اگر می‌خواهید بدانید کسب درآمد از تراست ولت پول چگونه است باید بگوییم وام‌دهی Defi یکی از مطمئن‌ترین و سودده‌ترین روش‌ها است پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

وام دهی Defi در کیف پول تراست ولت Trust Wallet

در این جا ما می‌خواهیم کسب سود از توکن‌های اتریوم (ERC20) با استفاده از Compound را نمایش دهیم. Compound  یک پروتکل غیرمتمرکز است که مبتنی بر بلاکچین اتریوم عمل می‌کند. و یکی از قدیمی ترین پروتکل‌های Defi در بازار به‌شمار می‌رود.

  • برای دسترسی به Compound، روی مرورگر DApp راست کلیک کنید.
  • سپس برای یافتن برنامه، compound.finance را در مرورگر DApp جستجو کنید.
  •  مرورگر DApp شما باید به اتریوم متصل باشد
  • حالا، می‌توانید بازارهای وام‌دهی را مشاهده و دارایی مورد نظر خود را برای دریافت سود انتخاب کنید. 

 

بازارسازان خودکار (AMM)

 

بازارسازان خودکار (AMM) بخشی از اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) هستند. آنها اجازه می دهند دارایی های دیجیتال به روشی بدون مجوز و خودکار با استفاده از استخرهای نقدینگی به جای بازار سنتی خریداران و فروشندگان معامله شوند.

هر بار که سایر فعالان بازار بر خلاف پیشنهادات و پیشنهادات ارسال شده توسط AMM از طرف شما معامله می کنند، بخشی از درآمد حاصل از آن معاملات را دریافت خواهید کرد. این درآمد از کارمزد Taker که توسط معامله‌گر پرداخت می‌شود و اسپردی که هنگام ایجاد دستورالعمل AMM انتخاب کردید به دست می‌آید.

کیف پول قابل اعتماد تراست والت با بیش از ۷۰ میلیون کاربر نه تنها برای نگهداری دارایی های دیجیتال شما مناسب است بلکه شما امکان کسب درآمد از تراست والت را نیز دارید.کیف پول تراست والت یکی از بهترین تیم های توسعه را دارد و انتظار می رود در آینده امکانات بیشتری در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد .

شما می توانید نظرات ارزشمند خود را در زیر همین مقاله در مورد کسب درآمد از تراست والت با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احراز هویت صرافی ها بروکر ها فریلنسر ها برنامه نویسان گیمر ها

با وریفای ایران

شبکه های اجتماعی

از آخرین خبر ها مطلع شوید

در خبرنامه عضو شوید

فقط مقالات مهم، خبر های مرتبط و کد های تخفیف را برایتان ارسال میکنیم

لایه باز آیدی کارت پاسپورت گواهینامه قبض فیش بانکی

مقالات مرتبط

سایت etsy

کسب درآمد از سایت Etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy  فهرست مطالب سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من

متشکریم.. ارسال با موفقیت انجام شد. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم