از ساعت 12 الی 22 پاسخگو هستیم      |      مرکز تماس :   ۹۱۰۳۱۸۲۹ ۰۲۱       91099392  021   |   مشاور فروش :    09999939505  09010103004  09010104001   |   پشتیبانی :   09999398044  09999939707

وبلاگ

مستر کارت چیست و چگونه مستر کارت بگیریم؟

مستر کارت

حتما تا به حال برای شما و یا نزدیکانتان پیش آمده که قصد خرید از یک سایت خارجی را داشته باشید. مثلا بخواهید از سایت آمازون یا ebay خرید کنید یا هزینه اشتراک یک سایت خارجی را پرداخت کنید ؛ بلیط هواپیما یا هتل رزرو کنید؛ در آزمون های بین المللی شرکت کنید یا مواردی از این قبیل ؛ و وقتی می خواهید این هزینه ها را پرداخت کنید ببنید که یکی از روش های پرداخت استفاده از مستر کارت است.اگر می خواهید بدانیدمستر کارت چیست و چگونه می توانید مستر کارت بگیرید با ما در ادامه همراه باشید.

مستر کارت چیست؟ 

حتما تا به حال نام شبکه بانکی کشور (شتاب ) به گوشتان خورده است؟ با استفاده از شتاب، کاربران می‌توانند با کارت بانکی خود، از طریق دستگاه‌های ATM، پرداخت الکترونیکی و انتقال وجه به حساب‌های بانکی دیگر انجام دهند. این شبکه بانکی همچنین امکاناتی مانند خرید شارژ موبایل و پرداخت قبض را نیز فراهم می‌کند.

استفاده از شبکه بانکی شتاب برای کاربران راحت و سریع است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی از خدمات بانکی مختلف استفاده کنند.

فعالیت مستر کارت تا حدودی شبیه به شبکه شتاب می باشد، شبکه شتاب هماهنگی میان بانک‌های ایرانی و مشتریان را سامان می دهد.مستر کارت نیز یکی از مشهورترین شبکه‌های تبادل اطلاعات بانکی در دنیا است.

mastercard  مسترکارت (MasterCard) یک شرکت خدمات مالی آمریکایی  است، که در زمینه ارائه خدمات کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی و مدیریت سامانه‌های پرداخت بانکی فعالیت می‌کند. مسترکارت دومین شرکت بزرگ پردازش پرداخت در سراسر جهان است. طیف وسیعی از پردازش تراکنش‌های پرداخت و سایر خدمات پرداخت مرتبط (مانند پرداخت‌ها و رزروهای مربوط به سفر) را ارائه می‌دهد. دفتر مرکزی آن در پورچیس، نیویورک است. در سرتاسر جهان، کار اصلی آن پردازش پرداخت‌ها بین بانک‌های بازرگانان و بانک‌های صادرکننده کارت یا اتحادیه‌های اعتباری خریدارانی است که از کارت‌های بدهی، اعتباری و پیش‌پرداخت با نام تجاری مسترکارت برای خرید استفاده می‌کنند. 

کاربردهای مستر کارت

مستر کارت یکی از انواع کارتهای بانکی بین المللی است که امروز افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند که کاربردهای زیادی دارد.

۱. پرداخت در فروشگاه‌ها: مسترکارت به عنوان یک کارت بانکی استفاده می‌شود تا افراد بتوانند در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به راحتی پرداخت کنند.


۲. پرداخت آنلاین: کارت‌های مسترکارت می‌توانند برای خرید آنلاین از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌ها استفاده شوند.در بعضی موارد شما می توانید با استفاده از مستر کارت خریدهای با تخفیف از سایت‌های بین المللی را انجام دهید.به عنوان مثال شما می توانید از مستر کارت برای

ثبت نام تافل ، آیلتس و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت ،خرید از بسیاری از سایت های خارجی مانند خرید از آمازون و … استفاده کنید


۳. برداشت وجه: افراد می‌توانند از کارت مسترکارت خود برای برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز استفاده کنند.

۴. مسافرت: کارت‌های مسترکارت می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های مربوط به مسافرت از جمله هتل، رستوران و خریدهای مرتبط با سفر مانند رزرو هتل خارجی از سایت هایی مانند بوکینگ دات کام ، Hotels و …خرید بلیط هواپیما از شرکت‌های مختلف مانند بوتا ایرویز ، بریتیش  استفاده شوند.

۵. پرداخت قبوض: افراد می‌توانند از کارت مسترکارت خود برای پرداخت قبوض مختلف از جمله قبض برق، گاز و تلفن همراه استفاده کنند.

۶. انتقال وجه: کارت‌های مسترکارت می‌توانند برای انتقال وجه با امنیت بالا به دیگر افراد و حساب‌های بانکی مختلف استفاده شوند 

 

 

مستر کارت

چگونه مستر کارت بگیریم؟

به علت محدودیت های مختلف از جمله تحریم ایران توسط بانکهای بین المللی ، صدور مستر کارت در ایران از طریق شرکت‌ها و مؤسسات مختلف انجام می‌گیرد ،با این حال به علت عدم وجود قوانین در این زمینه، همواره امکان کلاهبرداری و خسارت مالی وجود دارد.برای صدور مستر کارت  در ایران باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشیم . 

  1. صدور مسترکارت یا ویزا کارت در صورتی که بخواهید به حساب بانکی خارجی متصل باشند حتما باید با نام و مشخصات حسابتان صادر شوند.
  2. در صورتی خرید مسترکارت پیش‌پرداختی (Mastercard Prepaid Gift Cards) شما قادر به استفاده از آن در تمامی سایت ها و خرید ها نخواهید بود.

مراحل صدور مستر کارت در ایران

۱-ثبت نام در وب سایت وریفای ایران

۲-خرید پکیج VIP یکی از حساب های اینترنتی بین المللی

بعد از خرید پکیج VIP  و آماده شدن مدارکتان حساب بانکی مورد نظرتان احراز هویت می شود و بعد از آن شما می توانید مستر کارت خود را سفارش دهید.

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احراز هویت صرافی ها بروکر ها فریلنسر ها برنامه نویسان گیمر ها

با وریفای ایران

شبکه های اجتماعی

از آخرین خبر ها مطلع شوید

در خبرنامه عضو شوید

فقط مقالات مهم، خبر های مرتبط و کد های تخفیف را برایتان ارسال میکنیم

لایه باز آیدی کارت پاسپورت گواهینامه قبض فیش بانکی

مقالات مرتبط

سایت etsy

کسب درآمد از سایت Etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy  فهرست مطالب سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من

متشکریم.. ارسال با موفقیت انجام شد. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم