از ساعت 12 الی 22 پاسخگو هستیم      |      مرکز تماس :   ۹۱۰۳۱۸۲۹ ۰۲۱       91099392  021   |   مشاور فروش :    09999939505  09010103004  09010104001   |   پشتیبانی :   09999398044  09999939707

وبلاگ

ویزاکارت چیست؟(چگونه ویزاکارت بگیریم؟)

ویزاکارت

پرداخت های ارزی برای خرید از سایتهای فروشگاهی و خدماتی خارجی را می توان با استفاده از روش هایی مانند پی پال، وایز،مسترکارت ، ویزاکارت و ... انجام داد.

ویزا کارت یکی از بهترین روش های پرداخت ارزی در سایت های خارجی است. با خواندن این مقاله می توانید با ویزا کارت و روشهای صدور ویزا کارت آشنا شوید.

در این مقاله به دنبال چه هستید؟

ویزاکارت (Visa Card) چیست؟

ویزاکارت(visa card) یکی از کارت های پرداخت بین المللی است . ویزا کارت توسط انجمن خدمات بین المللی ویزا ساخته می شوند که یک شبکه پرداخت مستقر در ایالات متحده است. این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو فقط با کارت‌های اعتباری شروع به کار کرد، اما بعداً شامل کارت‌های نقدی، پیش‌پرداخت و کارت هدیه نیز شد. اگرچه ویزا کارت ها دارای نام و نشان ویزا هستند، اما توسط خود شرکت صادر نمی شوند. در عوض، آنها توسط موسسات مالی شریک، مانند بانک ها صادر می شوند.

ویزا کارت Visa card با بانک های مختلف همکاری می کند. شما می توانید از کارت VISA خود برای خرید آنلاین استفاده کنید این کارت در سراسر جهان پذیرفته شده است، تراکنش انجام دهید.

visa svgrepo comویزاکارت چگونه کار می کند؟

  ویزا یک شبکه پردازش برجسته است و کارت های آن توسط مشاغل در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان پذیرفته شده است.
 
  دیگر شبکه‌های اصلی پردازش پرداخت عبارتند از Mastercard، American Express و Discover.
 
 موسسات مالی معمولاً با یک ارائه دهنده شبکه پردازشی واحد مانند ویزا برای همه محصولات کارت پرداخت خود شریک می شوند. هر صادرکننده شرایط و ضوابط خود را برای ویزا کارت‌هایی که ارائه می‌کند تعیین می‌کند و در مورد مشتریانی که ویزا کارت را به آنها ارائه می‌کند، تصمیم می‌گیرد. ویزا کارت از طریق طیف وسیعی از مشارکت های مؤسسات مالی در دسترس مشتریان فردی و تجاری است.
 
 تمامی ویزاکارت ها دارای یک شماره ۱۶ رقمی منحصربه‌فرد هستند که در جلو به همراه یک ریزتراشه  تعبیه‌شده برای محافظت بیشتر در برابر تقلب برای دارنده کارت چاپ یا نقش بسته است. 
  اگرچه ویزا کارت با نام ویزا مارک شده اند، اما ویزا کارت توسط موسسات مالی صادر می شوند، نه توسط خود ویزا.

انواع ویزاکارت

visa card

همانطور که در بالا ذکر شد، انواع مختلفی از کارت های پرداخت وجود دارد که با نشان ویزا مارک شده اند و از شبکه پردازش پرداخت ویزا استفاده می کنند: کارت های اعتباری، کارت های نقدی، کارت های پیش پرداخت و کارت های هدیه. در اینجا نحوه عملکرد هر یک از آنها آمده است.

ویزاکارت های اعتباری Visa Credit Cards

بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی برای مصرف‌کنندگانی که بر اساس گزارش اعتباری و سایر اطلاعاتشان قابل اعتبار می‌دانند، ویزا کارت اعتباری صادر می‌کنند. مانند سایر انواع کارت‌های اعتباری، ویزا کارت‌ اعتباری راحتی و امنیت را برای دارندگان کارت فراهم می‌کند و می‌تواند در تجارت و دستگاه‌های باجه خودکار (ATM) در سراسر جهان استفاده شود.

بسته به نوع ویزاکارت و بانک صادرکننده ، برخی از ویزا کارت‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند نرخ درصد اولیه سالانه ۰٪ (APRs)، پاداش برگشت نقدی، و مزایای ویژه هنگام خرید با یک خرده‌فروش خاص هستند. تمام ویزا کارت‌های اعتباری دارای خط‌مشی Visa Zero Liability هستند که مسئولیت دارندگان کارت در قبال تراکنش‌های غیرمجاز را به ۰ دلار کاهش می‌دهد.
ویزاکارت می تواند طیف وسیعی از هزینه ها را دریافت کند، که باز هم بستگی به کارت و صادر کننده آن دارد. اینها ممکن است شامل کارمزد سالانه، کارمزد تراکنش خارجی، کارمزد پیش پرداخت نقدی، کارمزد انتقال مانده، کارمزد تأخیر در پرداخت و بسیاری موارد دیگر باشد. نرخ سود کارت توسط بانک صادر کننده تعیین می شود.

ویزاکارت های نقدی Visa Debit Card

ویزاکارت‌ نقدی به حساب بانکی دارنده کارت، که معمولاً یک حساب جاری است، مرتبط می‌شوند. مانند کارت اعتباری، می توان از آنها برای خرید در خرده فروشی ها و همچنین برای انجام تراکنش های معمول بانکی در شعبه یا از طریق دستگاه خودپرداز استفاده کرد.

برخلاف ویزاکارت‌ اعتباری،ویزا کارت‌های نقدی اعتبار را افزایش نمی‌دهند، بلکه به مقدار پول در حساب بانکی دارنده کارت محدود می‌شوند.

ویزا کارت‌ نقدی همانند ویزا کارت‌های اعتباری برای تراکنش‌های غیرمجاز دارای خط‌مشی Visa Zero Liability هستند.

ویزاکارت پیش پرداخت Prepaid Cards

ویزاکارت‌ پیش‌پرداخت مانند ویزا کارت‌های نقدی کار می‌کنند اما با حساب بانکی مرتبط نیستند. در عوض، آنها با مقدار مشخصی پول  که به عنوان محدودیت اعتبار عمل می کند کار می کنند. این بدان معناست که دارنده کارت نمی تواند بیش از مبلغ بارگذاری شده روی کارت هزینه کند.

ویزاکارت هدیه Gift Card

ویزاکارت‌ هدیه با مبلغ مشخصی مانند کارت‌های پیش‌پرداخت از قبل شارژ می‌شوند و می‌توانند در هر جایی که ویزا پذیرفته شود استفاده شود. تفاوت اصلی آنها با کارت های پیش پرداخت این است که کارت های هدیه را نمی توان دوباره شارژ کرد.

تفاوت بین ویزاکارت و مسترکارت چیست؟

هر دو ویزاکارت و مسترکارت شبکه‌های پرداخت گسترده و جهانی هستند و از نظر عملکرد بسیار مشابه هستند. هیچ کدام کارت اعتباری خود را صادر نمی کند، بلکه با بانک ها و سایر مؤسسات مالی که این کار را انجام می دهند شریک می شود. مصرف‌کنندگانی که هر دو نوع کارت را در کیف پول خود دارند، احتمالاً تفاوت کمی بین آنها مشاهده می‌کنند یا اصلاً تفاوتی مشاهده نمی کنند. 

چگونه ویزاکارت بگیریم؟

تا این قسمت از مقاله، متوجه شدید ویزا کارت (Visa Card) چیست و با انواع آن آشنا شدید. بعد از دانستن کاربردهای زیاد ویزا کارت حتما نسبت به خرید و داشتن یکی از آن‌ها ترغیب می‌شوید. ولی چون ایران تحریم است شاید نتوانید به راحتی به یک ویزا کارت دست یابید. پس در این صورت باید به مجموعه‌های معتبر و شناخته شده، مثل وریفای ایران مراجعه کنید.

به خاطر تحریم‌های اقتصادی  علیه ایران ارتباط سیستم بانکداری ایران با اکثر کشورهای دنیا قطع شده درنتیجه بسیاری از افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند ناگریز از پول نقد استفاده می‌کنند و این کار مشکلات فراوانی دارد. ولی بهتر است بدانید که در وریفای ایران تحریم  مشکل محسوب نمی‌شود و هر شهروند ایرانی، اگر به هر دلیلی نیاز به ویزاکارت و مستر کارت داشته باشد، به راحتی با بهره‌مندی از خدمات Vip وریفای ایران می تواند یک حساب بانکی شخصی داشته باشد و از طریق آن حساب تقاضای صدور مستر کارت یا ویزا کارت با نام و مشخصات خودش را بدهد. به این صورت که شما پکیج Vip مربوط به یک حساب ارزی بین المللی مثل پی پال یا حساب وایز را سفارش می دهید و بعد از اتمام مراحل ثبت نام و احراز هویت خود تقاضای صدور مستر کارت یا ویزاکارت می دهید . برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با کارشناسان وریفای ایران تماس حاصل کنید .

 ۰۹۹۹۹۹۳۹۵۰۵-۰۹۹۹۹۹۳۹۷۰۷

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احراز هویت صرافی ها بروکر ها فریلنسر ها برنامه نویسان گیمر ها

با وریفای ایران

شبکه های اجتماعی

از آخرین خبر ها مطلع شوید

در خبرنامه عضو شوید

فقط مقالات مهم، خبر های مرتبط و کد های تخفیف را برایتان ارسال میکنیم

لایه باز آیدی کارت پاسپورت گواهینامه قبض فیش بانکی

مقالات مرتبط

سایت etsy

کسب درآمد از سایت Etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy  فهرست مطالب سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من

متشکریم.. ارسال با موفقیت انجام شد. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم