از ساعت 12 الی 22 پاسخگو هستیم      |      مرکز تماس :   ۹۱۰۳۱۸۲۹ ۰۲۱       91099392  021   |   مشاور فروش :    09999939505  09010103004  09010104001   |   پشتیبانی :   09999398044  09999939707

وبلاگ

کسب درآمد از سایت Etsy

سایت etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy 

فهرست مطالب

سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته بندی های مختلف به مشتریان ارائه می کند. این شرکت از سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرده. شما میتوانید محصولات دست ساز و اشیاء عتیقه خود را به دیگران بفروشید یا از دیگر فروشنده ها خریداری کنید و مبلغ را از طریق سایت etsy به آنها پرداخت کنید. این سایت شبیه به وبسایت ebay است و مانند یک واسطه عمل میکند یعنی هزاران تولید کننده خانگی با هزاران مشتری ارتباط میگیرند. کالاهای خاص (unique goods) ، کسانی که دنبال وسایل دست ساز و محصولات آنتیک هستند می توانند موارد جالب و ارزان قیمتی را در این فروشگاه پیدا کنند. وسایلی مثل: لباس های دست دوز، آثار هنری و صنایع دستی، جواهر و بدلیجات، وسایل و لوازم برای بانوان، انواع کتابها ، تزِینات و دکوراسیون منزل، اشیاء آنتیک، مجسمه ها و... در این فروشگاه به فروش میرسند. آماری که سایت etsy ارائه داده نشان میدهد که بیش از ۴۰ میلیون محصول بر روی وبسایت به فروش می رسد و بیش از ۱.۵ میلیون فروشنده، ۲۷ میلیون خریدار در سایت etsy در حال فعالیت میباشند. این وبسایت آمریکایی میباشد و در حال حاضر شعباتی در شهرهای برلین، دوبلین، لندن، ملبورن، توکیو و تورنتو هم افتتاح کرده است.

جستجو در سایت ‏Etsy، به صورت پیشرفته میباشد و مشابه سایر فروشگاه ها، دارای فیلتر هایی مانند جستجو بر اساس دسته بندی، قیمت محصولات، نوع کالا میباشد. برای مثال شما یک دسته بندی را با موضوع (وسایل تزئینی) انتخاب می کنید. سایت etsy این دسته را به دو بخش‎ Handmade ‌‏(دست ساز) و‎ Vintage ‌‏(آنتیک) و بر اساس بازه ی قیمتی تقسیم می کند. ‏

آیا امکان خرید از سایت Etsy در ایران وجود دارد؟

با توجه به محدودیت هایی که در ایران وجود دارد، ارسال محصول به کشور ما امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل در صورت نیاز به خرید محصولی از سایت Etsy ، می توانید یک آدرس معتبر از دوستان و اشنایان خود در خارج از ایران در سایت Etsy ثبت کنید تا محصول به آدرس ثبت شده ارسال شود.

روش های پرداخت در سایت Etsy به چه صورت می باشد؟

دیگر نیازی به واسطه برای پرداخت در سایت ها و پرداخت کارمزد های سنگین نیست!!
برای خرید و پرداخت وجه در سایت  Etsy شما نیاز به یک debit card دارید ( حساب بانکی خارجی یا پی پال یا کارت هایی مانند master card و visa card و american express) و فقط با خرید پکیج vip از سایت ایران وریفای می توانید یک حساب بانکی خارجی در ایران داشته باشید و به راحتی از سایت هایی مانند etsy و ... خرید کنید.

تحت چه شرایطی امکان دریافت محصول از سایت Etsy در ایران میباشد؟

درحال حاضر سایت etsy ارسال محصولات به ایران را پشتیبانی نمی کند، اما شما میتوانید از طریق سایت های واسط محصول خود را در ایران دریافت کنید.

نکته هایی که باید قبل از خرید و ارسال به ایران به آن توجه کنید:
۱. از انتخاب کالا ها با وزن بالا پرهیز کنید، چون هنگام انتقال محصول شما به ایران به هزینه سنگینی رو به رو میشوید.
۲. شما میتوانید برای کاهش هزینه های ارسال، به جای خرید به صورت تکی تکی، چند محصول را خرید کنید. این خرید میتواند به صورت ماهانه باشد.
۳. از خرید کالا هایی که قیمت پایینی دارند خودداری کنید، به دلیل بالا بودن هزینه ارسال و انتقال این کالا ها برای شما به صرفه نمیباشد.
۴. حتما قوانینی که بین شما و فروشنده در سایت ذکر شده را مطالعه کنید تا دچار مشکل نشوید.
۵. اگر قصد خرید کالاهای گران قیمت مانند جواهرات را دارید حتما هنگام خرید از تیک بیمه کردن محصول استفاده کنید تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود و درصورت نیاز شامل پرداخت خسارت باشد.

فروش در etsy

چطور می توانم به عنوان فروشنده در سایت etsy ثبت نام کنم؟
برای ثبت نام به عنوان یک فروشنده در اتسی پیش نیاز شما ایجاد یک فروشگاه می باشد. شما نمیتوانید به عنوان یک ایرانی در این سایت فروشنده باشید. اما جای نگرانی نیست،وریفای ایران با ایجاد یک هویت غیر ایرانی برای شما در سایت etsy احراز هویت میکند و میتوانید به راحتی در این سایت فعالیت کنید.

قدم اول برای ثبت نام در اتسی چیست؟
با انتخاب گزینه ی sign in در سایت پنجره ای برای شما باز می شود که باید فیلد های موجود در صفحه را پر کنید:
- email address:
ادرس ایمیلی که میخواهید با آن در سایت ثبت نام و فعالیت کنید.
- first name:
نام خود را در این قسمت وارد کنید.
- password:
یک رمز عبور برای حساب خود انتخاب کنید. رمز عبور شما باید شامل حروف انگلیسی و کاراکتر مانند ( . ، / ، * ، + ، # ) و اعداد باشد و حتما بیشتر از ۸ رقم باشد.

پس از پر کردن این فیلد ها روی دکمه ی register بزنید. یا میتوانید از قسمت پایین کادر روی گزینه continue with google جهت ثبت نام خودکار با جیمیل کلیک کنید، و جهت ثبت نام خودکار با حساب فیس بوک روی گزینه continue with facebook کلیک کنید.
بعد از ثبت نام در بخش مالی حساب خود واحد پولی که میخواهید دریافت کنید یا پرداخت کنید را انتخاب کنید که ترجیحا میتوانید از دلار استفاده کنید.

همچنین شما میتوانید در بخش پروفایل خود اطلاعاتی مانند قوانین فروشگاه ، نام فروشگاه ، لوگو ، وارد کردن محصولات خود و قرار دادن انها در دسته بندی مناسب و... را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که شما می توانید به عنوان فروشنده یک مدل اشتراک را از ۳ مدل اشتراک انتخاب کنید.

اشتراک  استاندارد - standard :
در این نوع اشتراک سایت etsy به شما اجازه ساخت یک فروشگاه را به صورت رایگان می دهد اما شما باید کمتر از یک ماه محصولاتی که در سایت گذاشتید را به فروش برسانید ، در غیر اینصورت محصولات شما منقضی میشود و برای تمدید مجدد محصولات خود باید ۲۰ سنت پرداخت کنید.

اشتراک  پلاس - Plus :
فروشنده هایی که این نوع اشتراک را انتخاب می کند تخفیف های خوبی از سایت  etsy برای تبلیغات خود و حمل و نقل محصولات دریافت میکنند، همچنین می توانند کلمه ی store را به آخر آدرس فروشگاه خود اضافه کنند و یک ایمیل دریافت کنند که با آن ایمیل به مشتریان از موجودی و ... اطلاع دهند. هزینه این اشتراک در سایت etsy فقط ۱۰ دلار میباشد

 اشتراک پرمیوم - Premium :
در این نوع اشتراک فروشنده می تواند از ابزار و مجموعه ی کاملی از خدمات برای بازاریابی و فروش استفاده کند

توجه داشته باشید که سایت etsy حدود ۳.۵% از هر فروش شما را به عنوان پورسانت و کارمزد کسر می کند و فرقی هم ندارد که کدام اشتراک را دریافت کرده باشید.

 محصولاتی که خرید و فروش آنها در سایت etsy ممنوع است:

 ثبت این موارد به عنوان محصول باعث مسدود سازی حساب شما میشود. شامل : دخانیات و موارد مخدر، انواع دارو ها، مشروبات الکلی، انواع سلاح سرد و گرم، محصولاتی که خرید و فروش انها به صورت بین المللی ممنوع میباشد، محصولات جنسی  غیرقانونی می باشد.

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احراز هویت صرافی ها بروکر ها فریلنسر ها برنامه نویسان گیمر ها

با وریفای ایران

شبکه های اجتماعی

از آخرین خبر ها مطلع شوید

در خبرنامه عضو شوید

فقط مقالات مهم، خبر های مرتبط و کد های تخفیف را برایتان ارسال میکنیم

لایه باز آیدی کارت پاسپورت گواهینامه قبض فیش بانکی

مقالات مرتبط

سایت etsy

کسب درآمد از سایت Etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy  فهرست مطالب سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من

متشکریم.. ارسال با موفقیت انجام شد. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم