از ساعت 12 الی 22 پاسخگو هستیم      |      مرکز تماس :   ۹۱۰۳۱۸۲۹ ۰۲۱       91099392  021   |   مشاور فروش :    09999939505  09010103004  09010104001   |   پشتیبانی :   09999398044  09999939707

وبلاگ

معرفی سایت Preply؛ کسب درآمد دلاری از تدریس زبان

سایت preply، کسب درآمد از تدریس زبان

معرفی سایت preply 

سایت preply یکی از سایت هایی است که  می‌توانید برای آموزش زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری از آن استفاده کنید.در دنیای امروز ،آموزش زبان به صورت آنلاین به یکی از محبوب ترین روش ها برای یادگیری زبان تبدیل شده است .

سایت preply پلتفرمی برای ایجاد ارتباط مربیان و زبان آموزان ایجاد کرده که حتی می تواند به کیفیت آموزش منجر شود. سایت preply به مربیان این امکان را می دهد تا برنامه آموزشی مخصوص خود را داشته باشند و زبان آموزان نیز مربی مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

اگر مشتاق هستید تا بدانید چطور می توانید با تدریس در preply به عنوان یک فریلنسر درآمد دلاری کسب کنید ، در این مقاله با ما همراه باشید.

سایت preply برای ایرانیان

آیا میدانید در سایت preply نزدیک به ۱۰۰ معلم ایرانی حضور دارند که زبان فارسی را آموزش می دهند؟ تصور کنید  زبان فارسی را به خارجی‌ها آموزش دهید و بین ۲۰ تا ۴۰ دلار به ازای هر ساعت تدریس، درآمد داشته باشید؟ و نکته ی جالبش اینکه برخلاف اکثر پلتفرم ها و آموزشگاه ها، هر زمانی که بخواهید، می توانید حق التدریستان را افزایش دهید.

سایت preply  بصورت پلکانی از هر حق التدریس درصدی را بعنوان کمیسیون کسر میکند. حسن این کار اینست که هرچه ساعات تدریس یک معلم بیشتر می شود، این کمیسیون هم کمتر و کمتر می شود و نهایتا به ۱۸ درصد می رسد.

دریافت حق التدریس از سایت preply 

در پایان کلاس، زبان آموز پیامی دریافت می کند مبنی بر اینکه جلسه برگزار شده را تایید کند. به محض تایید زبان آموز، حق التدریس به والت معلم اضافه می شود. حالا اگر زبان آموز به هر دلیل فراموش کرد کلاس را تایید کند، کافی است معلم پیامی جهت یادآوری تایید برای زبان آموز ارسال کند. اگر زبان آموز کلاس را تایید نکند، سایت بصورت اتوماتیک ظرف ۴۸ ساعت کلاس را تایید میکند و حق التدریس معلم واریز می شود. پس جای هیچ نگرانی نیست.

 

آیا فعالیت در سایت preply رزومه محسوب می شود؟

کسب درآمد دلاری از تدریس زبان

سایت preply تنها یک پلتفرم تدریس زبان نیست.در این سایت تعداد زیادی دوره، وبینار و کنفرانس رایگان برای مربیان برگزار می شود و دربرخی دوره ها به مربیان گواهینامه ارائه می شود. پس اگر دنبال این هستید که هم روزمه تدریس در یک پلتفرم بین المللی داشته باشید و هم مدرک بین المللی کسب کنید ،همین الان برای ثبت نام و احراز هویت پرپلی اقدام کنید.

شرایط تدریس در سایت preply

حتی اگر مراحل وریفای پرپلی را انجام نداده باشید، باز هم می توانید در سایت preply فعالیت کنید. اما پرپلی از پرداخت حق التدریس شما خودداری می کند. در حقیقت سایت preply تا زمانی که یک عکس واقعی از خودتان در حالی که مدرک هویتی غیر ایرانی تان را کنار صورتتان گرفته اید، بفرستید و از هویت غیر ایرانی شما اطمینان  حاصل کند ،به شما پولی پرداخت نمی کند. پس قبل از اینکه به این مرحله برسید از ابتدا بدون ریسک احراز هویت اکانت خود را به وریفای ایران بسپارید. به این دلیل که با این کار هم ریسک وریفای نشدن به صفر می رسد هم سایت preply شما را به افراد بیشتری نشان می دهد و شانس شما برای جذب دانش آموز و کسب درآمد از تدریس زبان چندین برابر می شود.

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احراز هویت صرافی ها بروکر ها فریلنسر ها برنامه نویسان گیمر ها

با وریفای ایران

شبکه های اجتماعی

از آخرین خبر ها مطلع شوید

در خبرنامه عضو شوید

فقط مقالات مهم، خبر های مرتبط و کد های تخفیف را برایتان ارسال میکنیم

لایه باز آیدی کارت پاسپورت گواهینامه قبض فیش بانکی

مقالات مرتبط

سایت etsy

کسب درآمد از سایت Etsy

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy  فهرست مطالب سایت etsy یک فروشگاه آنلاین است که محصولات را در دسته

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من

متشکریم.. ارسال با موفقیت انجام شد. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم